Skocz do zawartości

Czy pozostaje wojna cenowa


dado

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Prowadząc kampanię doszedłem do punktu kiedy wszystkie słowa kluczowe mają świetny wynik jakości, dość wysoki cpc na poziomie 1,6 -2,00 a mimo tego moja reklama nie jest pierwsza po lewej stronie. Zawsze jest 2-3.

Czy jeśli ustawiam wyższe cpc niz prognozowane to czy coś to daje?

Czy w tej sytuacji pozostaje wojna cenowa o 1 pozycję?

Czy może coś jeszcze można zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeżeli uznałeś, że nie możesz wydawać więcej niż wydajesz teraz, to po co te działania? Czy reklamy na tych pozycjach 2-3 nie obsługują Twojego budżetu?

2. Jaki jest wynikowy CPC?

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Walka o pozycje w adwords to nie tylko Twoja stawka. Mozesz dac maksymalna dostepna stawke za klik i nadal wyswietlac reklame na ostatniej pozycji.

Zalezy to rowniez od statystyk Twoich i Twojej konkurencji.

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności