Skocz do zawartości

Kiedy adWords?


Misiullka

Rekomendowane odpowiedzi

Ruch powinieneś liczyć na poziomie efektywności danego słowa kluczowego, a nie pozycji. W statystykach powinieneś widzieć efektywność tej piątej pozycji. Oblicz za ile Ci się opłaca pojawiać w AdWords. Jeżeli ta stawka pozwala na wyświetlanie się reklamy, to się wyświetlaj. Jeżeli stawka będzie zbyt niska, aby pokazywać się w AdWords, szukaj innych dróg (np. w Sieci Partnerskiej lub na inne słowa kluczowe).

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności