Skocz do zawartości

jutro rusza F1


zakręcony

Rekomendowane odpowiedzi

W BMW musi być jakiś Niemiec i zawsze będą swojego faworyzować.

A Kubica był i jest perfekcjonistą, jeździ zawsze na maxa i nie odpuszcza, dlatego Vettela chciał połknąć a możliwe że dogoniłby i Buttona.

Niejeden zawodoliłby się trzecim miejscem.

125x125_2.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 110
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
@tomahawk, no jak to "sąd?". Masy są tak rozłożone, że po wsadzeniu KERS'a do bolidu Kubicy byłyby problemy z balansem (większa nadsterowność)....

PS. I jeszcze mnie o czytanie onetu posądzasz, pffff. Równie dobrze mógłbym napisać, że jak ja jeździłem na F1, to Ty z dywanu na podłogę uczyłeś się skakać :) Oczywiście, byłby to taki sam "strzał" jak Tój.

To jak żeś taki inżynier i tyle wiesz to może powiesz jak rozłożyć masy żeby nie było problemów z balansem?

Jakbyś miał jako takie pojęcie to byś wiedział że przy obecnych przepisach zawsze lżejszy kierowca będzie miał lepiej zbalansowany bolid. A cięższy kierowca (Kubica) w porównaniu do lżejszego (Heidfeld) zawsze będzie miał problemy z balansem.

Kubica w porównaniu do Ciebie wie niemal wszystko o balansie bolidu, o sytuacji w zespole, o tym w jakim kierunku idą prace nad rozwojem i o tym czy ten rozwój jest bardziej w stronę Heidfelda czy jest może ukłonem w jego stronę. Gdyby bolid był robiony pod Heidfelda to napewno by to wiedział i nie siedział by tak cicho a już napewno nie jeździł by w BMW.

Jeśli nie potrafisz tego pojąć to wróć do skakania z dywanu na podłoge lub idź pisać takie głupie teorie na onet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak żeś taki inżynier i tyle wiesz to może powiesz jak rozłożyć masy żeby nie było problemów z balansem?

Jakbyś miał jako takie pojęcie to byś wiedział że przy obecnych przepisach zawsze lżejszy kierowca będzie miał lepiej zbalansowany bolid. A cięższy kierowca (Kubica) w porównaniu do lżejszego (Heidfeld) zawsze będzie miał problemy z balansem.

Kubica w porównaniu do Ciebie wie niemal wszystko o balansie bolidu, o sytuacji w zespole, o tym w jakim kierunku idą prace nad rozwojem i o tym czy ten rozwój jest bardziej w stronę Heidfelda czy jest może ukłonem w jego stronę. Gdyby bolid był robiony pod Heidfelda to napewno by to wiedział i nie siedział by tak cicho a już napewno nie jeździł by w BMW.

Jeśli nie potrafisz tego pojąć to wróć do skakania z dywanu na podłoge lub idź pisać takie głupie teorie na onet.

heh dobre, rozbawiła mnie ta wypowiedź, bo niemal wstrzeliłeś się w moje hobby. Problemu z balansem nie byłoby, gdyby bolid był projektowany pod kierowcę ważącego o 15kg więcej... Gdybyś trochę więcej interesował się F1 z całą pewnością nie umknęłyby Ci ubiegłoroczne wywiady, w których sam Kubica zarzucał swojemu team'owi brak wsparcia. Bazę wiedzy masz w necie... Zakładam, że nie zrozumiesz, więc w tym miejscu KOŃCZĘ swój udział w temacie. Brawo dla Roberta, za to co pokazał w ostatnim wyścigu!

PS. Niemcy, to zapatrzony w siebie naród i nie jest im na rękę, gdy Polak łoi ich kurdupelka-Nicka w każdym wyścigu... Nawet po ostatnim GP - Mario powiedział, że pozycja Roberta to był czysty przypadek, a Heidfeld uszkodził bolid zaraz po starcie i nie mógł pokazać, co potrafi - jakoś tak to szło... Dlaczego Heidfeld płakał po wyścigu? Pewnie na Polsacie nie pokazali, ojojoj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu było: Kubica do Ferrari!

Teraz będzie: Kubica do Brown GP :)

Jak Heidfield jest taki mocny wg szefów BMW to czemu w kwalifikacjach nawet do top10 sie nie załapał? I do tego z KERSem czyli 80KM więcej od bolidu Kubicy.

Tylko jeden kierowca bardziej działa mi na nerwy niż Heidfield ... pupilek Denisa - Hamilton.

125x125_2.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wy głupoty piszecie o tym faworyzowaniu Heidfelda. Już drugi rok Robert jest numerem 1, od kiedy nabył dość doświadczenia aby połknąć Heidfelda. Już od 2008 roku widać, że BMW stawia na Kubicę.

Co do wagi bolidu, myślicie, że gdyby mieli możliwość stworzenia bolidu dużo lżejszego od minimalnej wagi 605 kg nie zrobiliby tego? Wszystkie zespoły borykają się z problemem rozkładu masy.

BMW było największym inicjatorem KERSu, pomyślcie jak bardzo poszli Robertowi na rękę nie wsadzając mu go na siłę do bolidu, mimo, że zaryzykowali spekulacje wydajności i opłacalności tego systemu.

Cieszę się, że Kubica trafił do tak poważnego i poukładanego teamu, który osiąga swoje cele ze szwajcarską precyzją. Wdzięczny jestem BMW za to, że bez żadnego zaplecza finansowego, nazwiska po sławnym ojcu czy gwarancji przyszłych sukcesów postawili na Polaka.

Trzymam kciuki za BMW i Roberta, w tym roku będzie się działo!

PS. Szukam możliwości wyjazdu na GP Niemiec lub Węgier, może orientujecie się w jakichś okazjach, propozycjach, zorganizowanych wyjazdach?

katalog sklepów - darmowy katalog PR4 porady, artykuły, produkty.

Atrakcje turystyczne - wyjade.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta?? Tylko że od połowy sezonu poprzedniego rozwijali bolid na 2009r zamiast na maxa wspierać Kubice w wywalczeniu pozycji na podium.

Ale to jest już inna sprawa. Nie zostawili Roberta dla Nicka, ale działali według swojego 4-letniego planu. Niestety czasami byliśmy świadkami rozbieżnych interesów Kubicy i zespołu, to normalne, że Robert celuje jedynie w zwycięstwa, BMW jednak taki obrali plan działania i musiał się on do niego dostosować.

Na szczęście w tym roku widać, że walka o zwycięstwa będzie ostra, szkoda, że Robert nie zdobył w Australii punktów bo umocniłby swoją pozycję w teamie i miałby 100% poparcie zespołu.

Czy wy też przez ostatni weekend siedzieliście po nocach oglądając treningi? :aniolek:

Ja już nie mogłem się doczekać, aż ujrzę te nowe cuda techniki :P

katalog sklepów - darmowy katalog PR4 porady, artykuły, produkty.

Atrakcje turystyczne - wyjade.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Szukam możliwości wyjazdu na GP Niemiec lub Węgier, może orientujecie się w jakichś okazjach, propozycjach, zorganizowanych wyjazdach?

GRAND PRIX WĘGIER FORMUŁA 1

WĘGRY-BUDAPESZT HUNGARORING

25.07.-27.07.2009

380 PLN

25.07.2009: Wyjazd w godzinach wieczornych.

26.07.2009: Przyjazd na tor. Uczestnictwo w zawodach GP WĘGIER. Wyjazd w drogę

powrotną. Przyjazd do Polski w godzinach rannych.

Cena obejmuje:

przejazd autokarem z klimatyzacją, WC, barkiem, opiekę pilota,

ubezpieczenie KL i NNW

Cena nie obejmuje:

biletów na zawody (piątek, sobota, niedziela). Koszty wstępów do

obiektów: Kościół Macieja (650 HUF), Baszta Rybacka (300 HUF).

Wyjazdy autokarów: Warszawa, Łódź, Kraków, Częstochowa, Wrocław, Opole, Piotrków Trybunalski, Katowice, Bielsko Biała

=====================

GRAND PRIX WĘGIER FORMUŁA 1

WĘGRY-BUDAPESZT HUNGARORING

23.07.-26.07.2009

949 PLN

23.07.2009: Wyjazd w godzinach rannych z Katowic. Przyjazd do Budapesztu ok. godz.

17:00. Zakwaterowanie w hotelu 3*. Kolacja. Czas wolny. Nocleg.

24.07.2009: śniadanie. Oglądanie sesji kwalifikacyjnej. Powrót do hotelu. Przejazd do

centrum Budapesztu (zwiedzanie). Kolacja. Nocleg.

25.07.2009: śniadanie. Oglądanie sesji eliminacyjnej. Powrót do hotelu. Czas wolny.

Kolacja. Nocleg.

26.07.2009: śniadanie. Wyjazd na GP WĘGIER. Wyjazd w drogę powrotną. Przyjazd do

Polski w godzinach rannych.

Cena obejmuje:

przejazd autokarem z klimatyzacją, WC, barkiem, 3 noclegi w pokojach

2 os., hotel 3*, 3 śniadania,3 kolacje, ubezpieczenie KL i NNW

Cena nie obejmuje:

biletów na zawody (piątek, sobota, niedziela). Koszty wstępów do

obiektów: Kościół Macieja (650 HUF), Baszta Rybacka (300 HUF).

Proponowany program zwiedzania:

- Wzgórze GELLERTA - panorama Budapesztu

- Wyjazd na wzgórze zamkowe

- Zwiedzanie m.in. Baszty Rybackiej, Kościoła Macieja, Bramy Wiedeńskiej, Pałacu

Królewskiego oraz Bazyliki Św. Stefana.

Wyjazdy autokarów: Warszawa, Łódź, Kraków, Częstochowa, Wrocław, Opole, Piotrków Trybunalski, Katowice, Bielsko Biała

=============================

GRAND PRIX NIEMIEC FORMUŁA 1

NIEMCY NURBURGRING

11.07.-13.07.2009

499 PLN

11.07.2009 Wyjazd w godzinach wieczornych z Katowic.

12.07.2009 Przyjazd na tor. Udział w zawodach GP Niemiec. Wyjazd w drogę powrotną.

13.07.2009 Przyjazd do Polski w godzinach rannych.

Cena obejmuje:

przejazd autokarem z klimatyzacją, WC, barkiem, opiekę pilota,

ubezpieczenie KL i NNW

Cena nie obejmuje:

biletów na zawody

Wyjazdy autokarów: Warszawa, Łódź, Kraków, Częstochowa, Wrocław, Opole, Piotrków Trybunalski, Katowice, Bielsko Biała

tel/fax32 259 73 24

tel 32 250 30 32

gg 1053653

betitravel@betitravel.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki nrm, widziałem już te oferty (tutaj), chyba jest to najlepsza oferta jaką widziałem (mało ich bardzo niestety jest), troche idstraszał mnie mało szczegółowy opis i ciekawy błąd:

24.07.2009:

śniadanie. Oglądanie sesji kwalifikacyjnej. Powrót do hotelu. Przejazd do centrum Budapesztu (zwiedzanie). Kolacja. Nocleg.

25.07.2009:

śniadanie. Oglądanie sesji eliminacyjnej. Powrót do hotelu. Czas wolny. Kolacja. Nocleg.

Wychodzi na to, ze w piątek są kwalifikacje, a w sobote "eliminacje" :aniolek:

Jednak w najbliższym czasie napiszę do nich w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji.

katalog sklepów - darmowy katalog PR4 porady, artykuły, produkty.

Atrakcje turystyczne - wyjade.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy z Was za bardzo wierzą w treści ktore przygotowane zostały przez zespoły F1 specjlnie dla mediów :aniolek:. W poprzednich sezonach wyraźnie było widać że Kubica był tym, ktory mial testować nowy sprzęt, nowe strategie i zagrywki zespołu. Przez co ponosił większe ryzyko: raz wychodziło to dobre a raz była to porażka. Dlaczego to Kubica miał takie duże rożbiezności w wynikach a Heidfeld nie ?

Ja dalej nie wierze w to że ciężar Kubicy uniemozliwia im zamontowanie u niego KERS. Nie dlatego że faworyzują innego kierowcę, tylko dlatego że na pewno coś kombinują, a wiadome nie powiedzą wprost co tylko puszczają jakąś historyjkę którą łatwo łyknąć. Na razie po tym jednym wyścigu widać że dobrze kombinują, to był jeden z najleprzych przejazdów Kubicy.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh dobre, rozbawiła mnie ta wypowiedź, bo niemal wstrzeliłeś się w moje hobby. Problemu z balansem nie byłoby, gdyby bolid był projektowany pod kierowcę ważącego o 15kg więcej... Gdybyś trochę więcej interesował się F1 z całą pewnością nie umknęłyby Ci ubiegłoroczne wywiady, w których sam Kubica zarzucał swojemu team'owi brak wsparcia. Bazę wiedzy masz w necie... Zakładam, że nie zrozumiesz, więc w tym miejscu KOŃCZĘ swój udział w temacie. Brawo dla Roberta, za to co pokazał w ostatnim wyścigu!

Tak kończ waść i wstydu oszczędź, bo zaraz napiszesz że najlepiej żeby BMW zaprojektowało bolid dla kierowcy ważącego o 100kg więcej... wtedy kto by nie wsiadł to będzie mieć dobry balans... a to że bolid będzie ważył 800kg to nieważne prawda?

Jak to jest Twoje hobby To radzę Ci zajmować się czymś co nie jest Twoim hobbym...

Co ma brak wsparcie dla Kubicy w poprzednim roku to tegorocznego bolidu?

Bolid ZAWSZE niezależnie ile waży kierowca projektowany jest tak aby bez balastu ważył jak najmniej. Potem dolicza się wagę kierowcy i tyle ile kg brakuje to uzupełnia się balastem tak aby jak najlepiej zbalansować bolid. Kubica ma mniej balastu i dlatego ma gorzej zbalansowany bolid....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest Twoje hobby To radzę Ci zajmować się czymś co nie jest Twoim hobbym...

Widzę, że dalej uparcie brodzisz w swoim łajnie... Nigdzie nie napisałem, że F1 jest moim hobby...

Zakładam, że nie zrozumiesz...

Z inżynierii też kiepściutko musisz stać, nie mówiąc już o praktyce na torze. Daj spokój z tym bezsensownym pokazem kompetencji i nie kompromituj się. Może jesteś doskonałym teoretykiem i biegle surfujesz po Internecie, ale o praktycznych rozwiązaniach w sporcie motorowym g... wiesz... Zanim palniesz kolejną głupotę zainteresuj się wagą kierowców, rozkładem mas bolidu, miejscem w którym jest montowany KERS i sam wyciągnij wyciągnij wnioski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@graft

Interesować rozkładem mas bolidu? Przecież każdy bolid ma inaczej rozłożone masy i wiedzą to tylko inżynierowie którzy budowali konkretny bolid. Podobnie z innymi rzeczami które to niby wiesz i z nich wróżysz. A te które ogólnie wiadomo nie są wystarczające żeby cokolwiek stwierdzić

Nie mów mi czym mam się interesować tylko powiedz mi jakie fakty jednoznacznie mówią o tym że bolid jest zbudowany pod Heidfelda, oraz odpowiedz na moje argumenty jeśli chcesz prowadzić rozmowę. Jeżeli takich nieznasz to poprostu nie pisz.... bo to o czym powiedziałeś to nie świadczy jednoznacznie o niczym.

Skąd wiesz że nie jest odwrotnie? Że bolid nie jest budowany pod np. Kubicę? Popatrz... Heidfeld ma Kers, jest lżejszy i ma lepszy balans. A mimo to Kubica lepiej jeździ bo może ma bolid zbudowany pod jego styl jazdy. A balans ma gorszy po poprostu jest cięższy i zawsze będzie miał gorszy od lżejszego kierowcy bo przecież kilogramów mu nie ujmią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności