Skocz do zawartości

czy coś robię źle? google olewa.

m227

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

jestem początkującym pozycjonerem ;)

chciałem wyeksponować swoją prywatną stronę, żeby była widoczna po wpisaniu mojego imienia i nazwiska w google... a tu pojawiają się wszystkie inne strony, na których jestem, tylko nie ta... (w ogóle nie ma jej w wynikach).

adres jest: https://glebowski.pl (michał głębowski)

z początku nie wiedziałem, czy podczas przeszukiwania będzie widoczna strona główna index.php i zrobiłem taką manianę:

index.html:

<html><body onLoad="window.location.replace('index.php')"></body></html>

czy to mogło spowodować, że google olał witrynę? strona stoi od kilku miesięcy (na serwie z webd.pl) i na razie jest tylko po angielsku.

mój prywatny log odwiedzin, który zapodałem na stronie wskazuje, że żaden ROBOT z kulawą nogą nie odwiedził strony.

pozdrawiam, Michał

Z tego co widzę, nie ma linków do Twojej strony w sieci.

Na stronie nie używasz tzw. polskich znaków przy swoim imieniu i nazwisku.

Zapisz stronę do katalogu webwweb.pl to wystarczy jeżeli chodzi o Twoje imię i nazwisko. (oczywiście anchor [a href=https://glebowski.pl/]imie nazwisko[/a].

pozdrawiam

Zerknij sobie na moja strone. Rowniez m.in. pozycjonuje na imie+nazwisko i bez wiekszych problemow jestem na 1 miejscu od bardzo dawna.

Mysle, ze to co tam zobaczysz Ci wystarczy + to co pisal Pchel.

1. wprowadziłem nieco polskich znaków (swoje imię i nazwisko)

w title, oraz w meta-tagach

2. wprowadziłem swoje dane do webwweb.pl, m.in.: https://www.webwweb.pl/?t=katalog&m=podkat&id_p=8137

czy drugi punkt wystarczy, aby jakiś google zajrzał kiedyś? jeśli tak, to po jakim czasie?

do BD: bardzo sympatyczna strona, tylko co dla mnie z niej wynika?

może Twoja strona jest dużo starsza, może Twoje nazwisko nie zawiera polskich znaków i to pomaga? może jest więcej linków? (bo z samej struktury strony nie udało mi się wiele wywnioskować).

pozdrawiam