Skocz do zawartości

Techniki docierania do większej liczby uu


coval

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Podłączyłem AdWords do Analytics i oto co mi GA wypluwa:

3,902 Visits 6,112 Clicks

Oczywiście przeczytałem wszystkie Googlowe helpy na ten temat, ale poczułem się potraktowany jak debil ("sprawdź czy kod GA jest dobrze zainstalowany, etc.")

Zerknąłem jednak raport nowych wizyt i wychodzi na to, że ok 80% wejść z Adwords to unikalne wizyty, reszta to powtarzające się, które nie są ponownie zliczane. Według mnie nie jest źle, ale mimo wszystko chciałbym spróbować zwiększyć jakoś liczbe uu przychodzacych z AdWords.

Czy ktoś ma jakąś propozycję oprócz robienia celowego chaosu na zasadzie mieszania słowami kluczowymi raz na jakiś czas, zmianami pozycji, miejsc docelowych, etc. Od razu powiem, że średnia pozycja reklamy w Searchu to ok 5. więc nie wchodzi tu w rachube problem automatycznego klikania userów w linki wyróżnione znajdujące się na organikiem.

ps. Wszystkie dane, o których tu mówię wyciągnąłem z GA, a nie z Adwords więc nie mówię o porównaniu statystyk AdWords z GA, zdaję sobie sprawę z tego, że mogą się one mocno różnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wykorzystywać raporty niestandardowe Google Analytics dając jako wymiar kampanię i grupę reklamową, aby sprawdzać na poziomie kampanii i grupy reklamowej, które z nich przynoszą najwięcej nowych użytkowników.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności