Skocz do zawartości

Test supportu SWL


Ptaq

Rekomendowane odpowiedzi

Temat dość subiektywny a jego jakość też pewnie dla wielu odbiega sporo od ideału. Ale z czystej ciekawości...

Do 5 SWL, które używam wysłałem w tej samej chwili zapytanie. I zaczekałem na odpowiedź.

Systemu biorące udział:

1. Gotlink

2. e-Weblink

3. Seo.Net.pl

4. StatLink

5. LinkMe

Wiadomość wysłałem o godz. 20:59 (do wszystkich równocześnie).

W tym teście nie zwracałem uwagi na jakość merytoryczną a na czas odpowiedzi.

1. Miejsce zdobył Gotlink - odpowiedź dostałem uwaga o godz. 21:03, czyli po 4 minutach !

2. Miejsce zdobył StatLink - odpowiedź dostałem o godz. 22:52, czyli po 1h i 53 min. *

3. Miejsce zdobył e-Weblink - odpowiedź dostałem o godz. 07:32, czyli po 10h i 33 min.

-. Seo.Stat.pl - brak odpowiedzi do tej pory.

-. LinkMe - brak odpowiedzi do tej pory.

* - odnośnie StatLinka mam mieszane uczucia, bo niezwiązane z testem - pytanie o moderacje stron (inny formularz kontaktowy niż pytanie techniczne będące przedmiotem testu) zadałem przed tym testowym i do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Również - jakieś kilka dni temu wysłałem info. że jest błąd "literówka" na stronie - brak odpowiedzi oraz brak poprawienia na stronie. Więc tu uważam, że 2 miejsce mogło być tzn. "fuksem" - ale jak by nie było jest.

A wracając do testu - to wiem, że godzina późna - test spontaniczny. Wiadomo, żeby mieć coś wiarygodnego - trzeba by było min. z 10 zapytań do każdego SWL wysłać i jakieś średnie wyciągać. Jednak raz ze za bardzo nie mam na to czasu a dwa, że sądzę, że support by coś zaczął podejrzewać :P

Co do samych wyników, z do supportu Gotlink piszę dość często i zawsze, dostaje niemal natychmiastową odpowiedź. Dlatego to pierwsze miejsce mogę potwierdzić, że nie było zbiegiem okoliczności - z czystym sumieniem, mogę powiedzieć, że w Gotlinku ZAWSZE ktoś siedzi i odpowiada na pytania.

Drugie miejsce już się trochę wypowiedziałem wyżej - odpowiedź szybka, jednak system młody moje pierwsze kontakty z nim i takie mieszane uczucie mam.

eWeblink - uważam, że również szybka odpowiedź trzeba sobie zdawać sprawę, że te 10h to wcale nie dużo wliczając ze to była noc. A widać admin wcześnie rano wstaje i nadrabia po nocy/wieczorze "zaległości".

Natomiast LinkMe i Seo.Net.pl są pod kreską - raz, że LinkMe ogólnie przy kontakcie pisze, że odp. tylko w sprawach awaryjnych i potwierdza się, raczej w "zwykłych" sprawach się z nimi nie skontaktujemy. Seo.Net.pl również potwierdza, że support u nich niemal nie istnieje i raczej nie ma co się trudzić w pisaniu do nich wiadomości. A 24h uważam, za max. czas na który support powinien odpowiedzieć.

Tak więc, może choć trochę ułatwi Wam wybor systemów od strony kontaktu.

Samo pytanie brzmiało za każdym razem:

Witam,

Nie jest dokładnie opisane jak sprawa ma się z CHMODami - czy system

zadziała z ustawieniami 666 ?

Pozdrawiam,

Michał

Trochę nie związane z testem - będę chciał w bliżej nieokreślonym czasie podsumować systemy (na pewno rotacyjne, ze stałymi narazie nie wiem) - i połączyć mój test skuteczności z testem supportu (+ własnymi wrażeniami z dotychczasowego kontaku z nimi) + kilka innych kryteriów o których póki co nie napiszę. Liczę, że zaciekawi Was takie bardziej złożone zestawienei systemów. Tyle na dziś.

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
-. LinkMe - brak odpowiedzi do tej pory.

na gg masz odpowiedz w ~20 sekund.

Wynajme punkty Gotlink.pl, Seo.Net.pl, E-weblink oraz SeoMatiK.pl - najtansze ceny na rynku.

Kontakt: GG 2019406 email 99f@wp.pl

468x60.gif

Doceniasz innowacje? Najmocniejszy system linków stałych Seomatik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry system to taki, w którym nie musisz pisać do supportu, bo nie mam takiej potrzeby.

Jeśli często piszesz do gotlinka to pewnie często masz jakieś wątpliwości/problemy?

Podobnie z hostingiem. Od czasu gdy trafiłem na hosting z którym nie mam problemów, przestałem pisać do supportu, bo nie mam po co :D

a dawniej pisałem dużo i często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ptaq :D

Wrzucasz wszystko do jednego worka czy hosting w home.pl też będziesz testował z tym z allegro z firmy KrzAK ? śmiem twierdzić że nie

Zobacz jak wygląda support w firmach typu nazwa.pl az.pl czy home.pl i niech to będzie dla Ciebie standardem i testem wyjściowym

Pamiętaj poprzeczkę sie podnosi a nie obniża

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na gg masz odpowiedz w ~20 sekund.

zapytanie poszło na meila, czemu nie wrociło ta samą drogą? oczywiście gg jest szybsze, ale chyba nie każdemu są puszczane odpowiedzi tym kanałem :D

Xann, co masz na mysli pisząc podnoszenie poprzeczki w kontekście szybkosci udzielania odpowiedzi?

test jaki był taki był (pewnie o inne porze, przy większej ilosci meili od róznych userów było by inaczaj) i są wyniki takie jakie są, może sie komuś przyda może nie, na pewno jest to inny test niż te dotyczące mocy ;)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nawet nie tyle ważny jest czas odpowiedzi co jej jakość i kompetencja odpowiadającego. Co z tego że dostanę odpowiedź po 4 min. skoro będą to przeklejone 2 linijki z faq, które nie pomogą mi w rozwiązaniu problemu? :D

zrób to jeszcze raz pożegnasz się z forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednorazowa statystyka to nie statystyka. Gdyby kilku ludzi wysłało pytania do supportu a później wyciągnąć z tego średnią..

Zgadzam się z tym - jest to test w formie ciekawostki - do tego zestawiłem to z moimi subiektywnymi odczuciami jakie miałem podczas kontaktu z przynajmniej co niektórymi osobami z supportu.

na gg masz odpowiedz w ~20 sekund.

Ale ja nie mam GG, bo skąd:

https://linkme.pl/contact.html

Poszedłem nawet dalej, wszedłem na 2 profile forum linkme administratorów:

https://linkme.pl/forum/profile.php?id=2

https://linkme.pl/forum/profile.php?id=4

Wiec o ile ktoś ma prywatnie GG adminów to fajnie, ale zwykły user nawet szukający ciut głębiej nie ma kontaktu z administracją, bo ten mail na stronie to tak dla picu tylko widać jest.

Jeśli często piszesz do gotlinka to pewnie często masz jakieś wątpliwości/problemy?

Złe wnioski, często mam wiele propozycji zmian, ew. administrator sam dopytuje mnie jak widzę dokładniej daną propozycję zmian.

Pytania nie zawsze wynikają z problemów, bardzo często są tendencyjne dla 'przeciętnego' użytkownika banalne - dla nowych mogą być ciężkie, tu 'zagrałem' takiego nowego.

Wrzucasz wszystko do jednego worka czy hosting w home.pl też będziesz testował z tym z allegro z firmy KrzAK ?

A który z tych SWL z testu jest tym krzakiem?

Dwa - będę testował - wtedy zobaczymy różnice jakie są pomiędzy takimi hostingami. Bo o to chodzi przecież by zobaczyć te różnice - i potem zastanawiać się czy te "braki" które ma "krzak" jesteśmy wstanie zaakceptować za tak to, że mamy dużo niższą cenę - ale to już każdy sam musi sobie odpowiedzieć

Zobacz jak wygląda support w firmach typu nazwa.pl az.pl czy home.pl i niech to będzie dla Ciebie standardem i testem wyjściowym

Ostatnio kontaktowałem się z nazwa.pl - support czat live, dostępny na stronie głównej. Ale to jest inna branża, ja porównuje SWL, nie hostingi.

Poza tym, tu jak pisałem na początku jest to taki poglądowy "test".

dość istotna uwaga wink.gif Ptaq co z poziomem odpowiedzi?

Cóż - nie wiem czy warto wklejać je tutaj. Test był z myślą o sprawdzaniu szybkości pytania - czyli pytanie było dość ogólne i tendencyjne - dlatego też odpowiedzi wszystkie były w podobnym tonie.

Jeżeli bym się nastawiał na merytoryczność - zupełnie inaczej musiało by wyglądać zapytanie, podzielić bym je musiał na kilka poziomów pytań od prostych do ciężkich i wymagających zaangażowania supportera.

Może się jeszcze pokuszę o badanie merytorycznośći - tyle, że musiałbym nowe konto założyć i poczekać aż admini trochę "uśpią" swoją czujność by odpowiadali stosunkowo naturalnie a nie byli przygotowani na taki 'test'.

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio kontaktowałem się z nazwa.pl - support czat live, dostępny na stronie głównej. Ale to jest inna branża, ja porównuje SWL, nie hostingi.

To nie chodzo o to że tamto to hosting a to SWL

Stary jak cie lubie to dałeś ciała

zmien ten test na test firm hostingowych 5 firmowych i 5 noname z allegro i podaj efekty powiem ci ze firmy typu nazwa.pl czy home.pl wypadną w nim najgorzej pomyś dlaczego ? - czy oznacza to ze są gorsze od tych firm krzak z allegro ?

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien ten test na test firm hostingowych 5 firmowych i 5 noname z allegro i podaj efekty powiem ci ze firmy typu nazwa.pl czy home.pl wypadną w nim najgorzej pomyś dlaczego ?

Nie zgodzę się, duże firmy stosunkowo szybko odpisują na maile (lub niemal od razu przez formularz online (czat online)) I to, że pewnie mówisz o tym, że ktoś z firmy krzak przy zakupie odp. szybko to tak. Ale odczekać 1 miesiąc po zakupie i przeprowadzić test - to z pewnością większe firmy wypadną dużo lepiej - bo "włąściciel" AllegroKrzak jest w szkole. Nie wiem co chcesz osiągnąć po sprowadzenia SWL do firm hostingowych, jedno do drugiego się ma nijak.

PS.

Xann - czasem nie powinieneś zbierać się do Katowic na AE :D ?

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co chcesz osiągnąć po sprowadzenia SWL do firm hostingowych, jedno do drugiego się ma nijak.

Ptaqu tu nie chodzi SWL do hostingu czy SWL do wymiany opon

każdy test ma jakieś założenia ten wg mnie jest który support szybciej odpowie na emaila

teraz zrób do którego można szybciej się dodzwonić

ps. właśnie sie zbieram :D

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy test ma jakieś założenia ten wg mnie jest który support szybciej odpowie na emaila

:D dokładnie ten test miał to wykazać i NIC więcej.

teraz zrób do którego można szybciej się dodzwonić

Wiem Xann, że byś chciał ten test wygrać - ale tu powiem Ci, że jesteś bezkonkurencyjny, bo Tylko eWeblink podaje nr telefonu więc nie ma co testować ;) - a wiedz, ze to zostanie docenione

Ja się chce pokusić za jakiś czas zestawić support ze skutecznością i jeszcze kilkoma rzeczami, dlatego ten test jest jedynie cząstkowy i nie ma wykazać skuteczności a element tzw. obsługę klienta.

ps. właśnie sie zbieram

no to do zobaczenia :)

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności