Skocz do zawartości

webd.pl - Wy też macie problemy?


smut

Rekomendowane odpowiedzi

przeliczanie ile groszy na dzień to zwykła manipulacja, tak się cen nie mierzy

No może Ty masz inny przelicznik, ale pracownikowi trzeba zapłacić za godzinę pracy (przeliczyć Ci, czy sam to zrobisz?).

klient ma prawo wymagać od hostingu, aby działał

A może po prostu wymagać tyle, na ile się płaci? Jak kupisz wino za 4 zł, to masz prawo wymagać żeby było zdrowe (tzn. nie "siarkowe"), z najlepszych winogron, leżakowane 50 lat i jeszcze, żeby go podał kelner na srebrnej tacy? Odrobina myślenia jeszcze nikogo nie zabiła... Zapłać odpowiednio więcej i odpowiednio więcej wymagaj.

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale opłata za rok hostingu podzielona przez 365 to nie jest opłata za dzień hostingu

sprzedałbyś mi za 13 gr konto hostingowe na dzień?

firma musi wykonywać usługi które oferuje, a nikt nie zmusza firm do ustalania tak niskich cen

rozumiem że w tańszej firmie może być support gorszy itp. ale uptime 30% ja uważam za niewykonanie usługi, za którą zapłaciłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zbyt skomplikowane, żeby tutaj to opisywać (bo można napisać cały referat o kosztach, zasadach uzyskiwania zysku itd - bo. np. koszt stworzenia konta jest większy, bo ktoś je musi założyć, wystawić fakturę, wysłać itd. ale znowu później nie ma już tyle pracy dla klienta), ale do tego się to wszystko sprowadza, że tyle jest wart jeden dzień działania usługi - matematyki nie oszukasz (zwykła średnia arytmetyczna). I jeśli chcesz zadośćuczynienie za każdy dzień niedziałającej usługi, to właśnie tyle powinieneś oczekiwać.

e uptime 30% ja uważam za niewykonanie usługi, za którą zapłaciłem

Jak dobrze mnie nauczyli liczyć, to 34 godziny w skali miesiąca to ~ 4,6% downtime (uptime ~ 95,4%)...

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak firma uważa że jest za tanio to może zwiększyć ceny
Tak samo, jeśli ty uważasz, że uptime jest za niski to możesz zmienić firmę.
przeliczanie ile groszy na dzień to zwykła manipulacja, tak się cen nie mierzy
A jak się mierzy? Myślisz, że admin sprzedaje parę kont, potem zamyka firmę i jedzie na miesięczne / roczne wakacje?
klient ma prawo wymagać od hostingu, aby działał
No tutaj racja - ma prawo, zwłaszcza, że w specyfikacji podano uptime na poziomie 99,9%. Takie coś to nie wywiązanie się z umowy. Swoją drogą to po ostatnim zagubieniu backupów których nie było wierzysz jeszcze w takie bajeczki? :) Co do uptime 30% następna bajka :) pewnie nie masz żadnych statystyk potwierdzających tę śmiałą tezę :D
sprzedałbyś mi za 13 gr konto hostingowe na dzień?
Jak widać webd ci sprzedało :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. mogę zmienić firmę, powiedzmy że zmienię na home.pl - ale wtedy jak będzie jakaś awaria to tacy jak arek_inc stwierdzą "przecież to tylko 70 gr dziennie"

nic droższego od home.pl nie znalazłem

vps i dedykowane mnie nie obchodzą bo nie chcę własnego IP tylko współdzielony - shared nie trafiają na żadne blacklisty antyspamowe, nie są banowane przez google

2. ponieważ nie można kupić hostingu na 1 dzień, nie należy przeliczać ceny na dni

3. backupy robione przez firmę hostingową nie są mi potrzebne (mam swoje), a to ~30% wziąłem z drugiego posta w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Home.pl wcale nie jest idealne (co widać po opiniach dostępnych w Internecie). Jeśli nie widziałeś nic droższego, to znaczy, że baaardzo słabo szukałeś. Bo skoro tak bardzo zależy Ci na jakości, to nie rozumiem, dlaczego szukasz wśród hostingów dzielonych? Powinieneś sobie kupić coś dedykowanego z adminem na telefon. I wtedy jakbyś płacił miesięcznie po 500-1000 zł, to zapewniam Cię - przeliczałbyś to na dnie. Tak czy siak, "głupie grosze" potrafią zrobić różnicę - odsyłam do stacji paliw, gdzie teoretycznie to samo paliwo ale z różnicą paru groszy potrafi zniszczyć silnik w parę tygodni.

2. Nie można z prostego powodu - są koszta początkowe, a też trzeba na czymś zarabiać (czyli koszt obsługi początkowej + koszt utrzymania serwera, zużytych zasobów + koszt zamknięcia konta + jakiś zarobek). Zapewniam Cię, że jedynym powodem, dla którego nie ma takich ofert jest brak zainteresowania, ponieważ hosting na jeden dzień nie kosztowałby 1/365 tego rocznego, tylko np. 1/3. Zresztą, to też może być podejrzane (tzn. mijać się z "misją przeznaczenia"), bo wiadomo, że sama głupia delegacja DNS może trwać do parunastu godzin, a hosting kupuje się na długi czas, żeby obsługiwać e-mail, robić www itd. Gdyby ode mnie ktoś chciał kupić serwer na jeden dzień, to pierwsze co przeszłoby mi na myśl to "chce wysłać spam" :D

3. Czyli z kapelusza? Bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że jakiś serwer w webd mógł nie działać przez 20 na 30 dni...

Ja ze swojej strony już passuję. Płaćcie grosze i użalajcie się nad swoją niedolą jak "stare baby" do woli :)

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego szukasz wśród hostingów dzielonych

a przeczytałeś mojego posta?

nie chcę mieć własnego ip

nie chcę mieć własnego ip

nie chcę mieć własnego ip

nie chcę mieć własnego ip

nie chcę mieć własnego ip

i tak płacę dużo, bo mam tych kont w różnych firmach dwucyfrową ilość

ponieważ hosting na jeden dzień nie kosztowałby 1/365 tego rocznego, tylko np. 1/3

i o to mi chodzi - nie można liczyć x/365

sama głupia delegacja DNS może trwać do parunastu godzin

.com i .net mają godzinny ttl

Płaćcie grosze

a może płacę te "grosze" bo droższych ofert shared hostingu nie ma?

każdy polski hosting kosztuje w przybliżeniu tyle samo, nie licząc tych home.pl, nazwa.pl które też według ciebie są super tanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie przez takie odpowiedzi jakie udzielacie uzytkownikom, nie korzystam juz z uslug polskich firm hostingowych. Nie wyobrazam sobie zeby wlasciciel amerykanskiego hostu, odpisal mi w stylu:

Płaćcie grosze i użalajcie się nad swoją niedolą jak "stare baby"
Traktujecie ludzi jakby sami byli winni temu, ze hosting w ktorym oplacili konta nie dziala a kazda krytyka napotyka odpowiedz typu 'nie narzekaj bo nie masz do tego prawa"... Paranoja.

Prywatne precelki udostepnie - PW

Darmowy katalog budowlany

Kilkuletni: Darmowy katalog stron

katalog stron spacja.info - dedykowane ip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja płacę 160 rocznie i nie ma żadnych problemów, więc to nie jest tak, że musi sporo kosztować. Tylko w tej ofercie nie ma terabajtów dysku i 162 gigabajtów transferu tygodniowo :) Co do narzekania - ma prawo, bo na witrynie 99,9% stoi jak byk :D

Jedna sprawa, że ludzie wierzą w bajki a druga, że hosting je wypisuje. Tylko, że to klient płaci i usługa za którą da nawet 1 grosz dziennie powinna być wykonana według umowy i specyfikacji która widnieje na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności