Skocz do zawartości

Reklamowanie

Thinker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem bardzo ale to bardzo zielony w temacie pozycjonowania.

i chciałbym spytać się was (bardzo doświadczonych) jak mam w ogóle reklamować moje forum.

czytając posty na tym forum dowiedziałem sie że pozycjonować w Google, robienie linków i pozycjonowanie ich. Itp.

Chciałbym zacząć reklamować moje forum w ten sposób więc chciałem sie was spytać w jaki sposób mam reklamować forum i od czego zacząć ?

Owszem, przeczytałem nie tak aż dokładnie ale przeczytałem i wiem o co chodzi ale jak już mówiłem jestem bardzo ZIELONY, interesują mnię bardzo podstawowe pytania jak np: jak pozycjonować jakiś link i jak mam to zrobić mam wrzucić go do goolge i co dalej ?

oczywiście czekam na odpowiedz do tego pytania.

Owszem, przeczytałem nie tak aż dokładnie ale przeczytałem i wiem o co chodzi ale jak już mówiłem jestem bardzo ZIELONY, interesują mnię bardzo podstawowe pytania jak np: jak pozycjonować jakiś link i jak mam to zrobić mam wrzucić go do goolge i co dalej ?

oczywiście czekam na odpowiedz do tego pytania.

oj bardzo nie dokładnie przeczytałeś :) po nawet oględnym przerzuceniu tych temató powinieneś juz wiedzieć:

1) nie pozycjonuje się linków, pozycjonuje się strony

2) linki zewnętrzne są jednym z wielu czynników, które wpływają na pozycję strony, mało tego, w wielu przypadkach jest to bardzo ważny czynnik

3) powinieneś się skupić najpierw na optymalizacji strony i to po tym jak już dokonasz wyboru na co chesz się pozycjonować, by 2 razy nie optymalizować tej samej strony

4) po optymalizacji strony zdobyć kilka mocnych linków i zanim zaczniesz uzalezniać sie od pozycjonowania sprawdzić czy oby przypadkiem strona nie jest na miejscu na jakim byc powinna

5) unikaj przez kilka tygodni tematów z SWL'ami, na to zawsze przyjdzie czas :)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

poszukać dobrych katalogów?