Skocz do zawartości

Cena First page bid a moj zaniżony max CPC


Rekomendowane odpowiedzi

qrcze mam problem jak w temacie - nie mogę do końca załapać ...

biorę keyword.

google wycenia mi go na np.

Eligible

First page bid estimate: zł0.15

a ja na złość :D i żeby pożydzić określam mój max CPC na 0.04zł

i widzę ze reklama NADAL jest wyświetlana... i czasem klikana i koszt liczony po mojej cenie.

co się w praktyce dzieje jak zaniżam CPC od ceny sugerowanej?

jedyne co widzę, to że wyświetlana jest niżej, jeśli mam konkurentów na dany keyword

ale np jeśli nie mam nikogo obok mnie.. nikt o tej keyword się nie bije..to co z zaniżonego CPC wynika?

tylko to że reklama będzie rzadziej wyświetlana?

jak dam większy CPC to co mi to da?

byłbym dużo wdzięczny za odp :D

pozdro

veganka

z vege pozdro

Veganka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przekroczeniu w dół jakiejś granicy reklama sie przestaje wyświetlać , jeżeli cena jest poniżej sugerowanej pozycja boksu może spaść, jeżeli dasz wyższe CPC to boks idzie w góre.

Najogólniej wpływ na pozycje boksu i cene CPC mają :

optymalizacja landing page pod daną fraze

tytuł / opis w boksie

deklarowana cena za klik

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności