Skocz do zawartości

Fruli mnie to ?!

spec_u

Rekomendowane odpowiedzi

Istnieje także podejrzenie, że jeśli wszystkie osoby, licytujące jeden przedmiot, i tak płacą, to umożliwiają tani zakup zwycięzcy. A to przypomina system argentyński.
https://www.rmf.fm/fakty/?id=153433

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Zastanawia też fakt jak urzędnikom udało się podciągnąć ten typ aukcji pod grę losową. Argument, że inni nie znają ceny jest do bani. Już bardziej chyba chodzi o możliwość oszustwa bo jeśli gracze nie znają obstawiań innych graczy to właściciel może manewrować wynikiem ale losowości w tym żadnej nie widzę .. no chyba, że do końca nie wiem jak to działa bo nigdy udziału nie brałem ale o zasadach czytałem i wydaje mi się, że wygranego można ustalić jednoznacznie.

W razie wyroku moga mu zabrac domene i po zabawie. Postawi nowa to dostanie nowy wyrok, juz jako recydywa pojdzie do paki, a domena ponownie na rzecz Skarbu Panstwa.

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Tylko z czego tu się cieszyć? Normalnie działający biznes który zatrudnia ludzi i płaci podatki, nikt przecież nikogo do niczego nie zmusza.

Równie dobrze można by pozamykać firmy pozycjonerskie za działania niezgodne z regulaminem google. Bo niby co różni lotto od fruli?

Ciekawe kto zatrudni ludzi którzy zostaną zwolnieni, bo chyba nie ten idiota, który wydawał decyzję w tej sprawie.

@slawek22

lotto to gra losowa i ma wszystkie papierki na taki hazard które kosztują...

A fruli to też hazard z tym że nie mają na to papierów bo to niby aukcje są... A jak niema papierów to kara bo to jest oszustwo...

I to napewno nie jest normalnie działąjący biznes w świetle prawa...

W razie wyroku moga mu zabrac domene i po zabawie.

MOGĄ ? na jakiej podstawie ? Tu nie Białoruś.

M