Skocz do zawartości

Nowy regulamin AdWords


Winston

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka dni temu Google wprowadziło nowy regulamin AdWords.

1. Czy ktoś go przeczytał i wyłapał coś... interesującego/ważnego? Różni się on czymś istotnym od poprzedniego regulaminu? Czy po prostu kliknąć "Akceptuję"? :)

2. Czy ktoś mógłby mi pomóc wytłumaczyć o co chodzi w następującym punkcie:

Klient może korzystać z 3PAS wyłącznie do obsługi lub śledzenia reklam w ramach Programów, które zezwalają na obsługę reklam przez osoby trzecie i jedynie wtedy, gdy 3PAS zostanie zaaprobowany przez Google do udziału w Programie. Google dokona implementacji tagów 3PAS Klienta, tak aby zasadniczo działały. Jeżeli w przypadku kampanii Reklam Wyświetlanych IC Google będzie większa od IC dla 3PAS Klienta o ponad 10% w całym okresie objętym fakturą, Klient będzie wspierał wysiłki ugodowe pomiędzy Google a 3PAS. Jeżeli rozbieżność nie zostanie rozstrzygnięta, a Klient wystąpił z roszczeniem w Okresie Roszczenia, wówczas: (i) Google przyzna Klientowi dodatkowy budżet marketingowy w wysokości 90% (IC Google – IC 3PAS) pomnożony przez odnotowany przez Google średni CPM kampanii w okresie objętym fakturą (“Dodatkowy Budżet z tytułu Różnicy”); oraz (iii) Google może zwiesić pozwolenie udzielone Klientowi na korzystanie z 3PAS, a w okresie zawieszenia Klientowi nie będzie przysługiwał Dodatkowy Budżet z tytułu Różnicy. Statystyki z 3PAS, którego tagi serwera reklamowego są przedstawiane Google, zostaną wykorzystane przy obliczeniach Dodatkowych Budżetów z tytułu Różnic. Na życzenie Google Klient spowoduje bezpośrednie przekazywanie zapisów rozbieżności przez 3PAS spółce Google. Klient nie będzie uzyskiwał dodatkowego budżetu z tytułu rozbieżności IC spowodowanych niemożnością obsługi reklamy przez 3PAS. W niniejszym punkcie określono jedyny i wyłączny środek prawny przysługujący Klientowi.

3PAS - oznacza serwer osoby trzeciej do zamieszczania reklam dopuszczony przez Google do udziału w tych częściach Programu, w ramach których możliwa jest obsługa reklam przez osoby trzecie;

IC - oznacza liczbę odsłon

Czyli że co? Czy ktoś po ludzku mógłby mi wytłumaczyć czego oni chcą? :) (Jak rozumiem nie dotyczy to reklam CPC tylko CPM?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje to wnioski są takie.

Jeżeli Google wyświetli o 10% więcej reklam w danej kampanii od wyświetleń na serwerze osoby trzeciej do wyczerpania kasy.

(Google wyświetla 111 reklam a serwer 100).

To będą zawierać ugodę (Google i 3PAS, czemu, pewnie z powodu tego, że po to wynajmujemy własny serwer bo nam się to opłaca a Google nam w tym przeszkadza przejmując reklamy).

Jeżeli okaże się to prawdą to Google da nam dodatkową kasę na reklamę w wysokości 90% * 11 wyświetleń (tyle o ile przekroczył) * przez koszt 1 wyświetlenia liczony średnią z 1000 wyświetleń (CPM).

Jeżeli musi nam dać za dużo kasy, zawiesi nam pozwolenie na używanie 3PAS ;) i nie będzie liczona różnica (trudno żeby była bo tylko Google będzie wyświetlać reklamy).

Wezmą pod uwagę przy rozliczeniach statystyki z serwer 3PAS a klient ma je dostarczyć na życzenie Google.

W tym punkcie określono jedyne prawo klienta. Ciekawe co w pkt praw Google :D

Mogłem się trochę pomylić w tłumaczeniu, bo strasznie zamieszali tym prawniczym językiem.

Jak by co to proszę o poprawki

Pozdrawiam

Jacek

Cognitive-it.pl - usługi SEO i SEM.

Cognitive-it.org - do poczytania blog o SEO i Adwords.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności