Skocz do zawartości

regułka do htaccess


Kea

Rekomendowane odpowiedzi

A takie coś dostaje Warning: mysql_free_result(): 8 is not a valid MySQL result resource in tutaj ścieżka do strony , Doszedłem do wniosku, że nie będę w tym grzebał bo bo nie znam się na php i mysql i to ukryje. Kmiciu, dzięki za stronkę poczytam. A tak apropos, za ten błąd odpowiada zapewne polcenie

<?php 
mysql_free_result($result); 
mysql_close($dbConn);
?>

na końcu skryptu, wiem że to zapewne będzie wróżenie z fusów ale czy to może być potrzebne i czy nie zaszkodzi jak to wywalę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysql_close($dbConn);

To jest zamknięcie połączenia z bazą danych.

mysql_free_result($result);

Zwalnia całą pamięć przydzieloną podanemu wskaźnikowi wyniku, czyli $result, tego nigdy nie używam.

Ja ich nie używam i nie mam problemów żadnych :) Chociaż kodu odpowiedzialnego za zamknięcie połączenie nie wymazuj.

Wstawiasz tylko taki kod:

error_reporting(0);

Do pliku w którym pokazuje Ci błąd, i zniknie on.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ExPloiT, dziękuje za wytłumaczenie i za kod, bez Ciebie pewnie bym się z tym jeszcze długo grzebał.

error_reporting(0);

nie dał sobie, rady więc wywaliłem

mysql_free_result($result);

Słuchaj, a czy wywalanie tego może powodować że, gdy użytkownik będzie wędrował po całym portalu a na innych stronach będzie się pojawiał $result, to mogą użytkownikowi pojawiać się błędne dane? Możę słabo to wytłumaczyłem ale niestety nie mam takiego daru tłumaczenia jak Ty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, chcesz to wywal i nie będzie skutków ubocznych. Ja w ogóle nie zamykam połączenia, ani nie zwalniam pamięci i wszystko działa tak jak powinno. Usuń z każdej podstrony ten kod i problem z głowy.

Błędne dane mu się nie pojawią, ponieważ błąd nie jest bezpośrednio związany z pobieraniem i wyświetlaniem danych z bazy MySQL, tylko ze zwalnianiem pamięci.

Odnośnik do komentarza