Skocz do zawartości

Jak sprawdzić ,,oglądalność" cudzej strony?


mimik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Można oszacować ilość wejść z Google na wybrane słowa kluczowe. Przeszukać na jakie się pojawia strona. Porównać ją z konkurencją, którą znamy albo google trends. Ale wejścia bezpośrednie pozostają niewiadomą.

logo-orange.png
Nowa platforma usług SEO. Zarabianie na pozycjonowaniu w Multi Level Marketing !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Xann - seoparty.net około 5,3k UU według Ad Planera :) Zgadza się? Z tego co obserwuję, to Ad Planner podaje mniej więcej niezłe wartości

zapewne gdybym by podłączony do google analityc dane były być może takie jak mówisz ale nie korzystam z żadnych narzędzi google a dane sa takie:

seoparty.jpg

Panie i Panowie tylko dostęp do statystyk lub logów serwera daje możliwość sprawdzenia cudzej strony , wszystkie inne metody to wróżenie z fusów

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównując statsy moich stron z wynikami Ad Plannera, nie zawuażyłem większych różnic niż jakieś 2-3k UU, co myślę jest niezłym wynikiem. Bo po co mam wiedzieć, ze jakaś strona ma 1717 odwiedzin? Wystarczy mi znajomość rzędu tej liczby i wartość 5000 jest dla mnie wystarczająca, szczególnie, że to są małe liczby.

Ad Planner przydaje się do podglądania konkurencji, jaki mają zasięg.

Skuteczne kampanie AdWords - Redseo.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym dowalić jak łysy grzywką..., ale kiedyś z ciekawości sprawdzałem rankingi stron i przy niektórych serwisach były takie informacje. Nawet jeśli nie przy tym, który cie interesuje, to przynajmniej możesz mieć z grubsza pojęcie, czy ruch jest większy, czy mniejszy.

W sumie sam bym chciał wiedzieć, czy taki, a taki ruch po jakimś czasie funkcjonowania strony, to już dużo czy mało. Prowadzę też listę subskrypcyjną i chciałbym bardzo wiedzieć, czy idzie mi dobrze, czy jest to "miś na miarę moich możliwości"? Czy istnieje jakaś zależność pomiędzy ilością ruchu i osób dopisanych do listy, czy tylko taka, że im więcej tym lepiej

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Xann ma rację - tego typu narzędzia to trochę wróżenie z fusów. Nawet wspomniane Google AdPlanner ma mały bo mały ale napis informujący, że prezentowane statystyki są przybliżone - idiotyzmem z ich strony byłoby prezentowanie dokładnych danych bo ludzie pouciekaliby z ich statystyk. A badanie PBI - dla mnie to takie samo coś jak narzędzie Alexa ;)

tourpages_baner.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zawuażyłem większych różnic niż jakieś 2-3k UU, co myślę jest niezłym wynikiem. Bo po co mam wiedzieć, ze jakaś strona ma 1717 odwiedzin?

Jesli trzykrotna różnica jest żadną roznica... ;)

Zauważ, że 2-3k UU miesięcznie to na tyle małe liczby, że taki wynik myślę, że jest satysfakcjonujący.

Skuteczne kampanie AdWords - Redseo.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności