Skocz do zawartości

Sposób na pozycjonowanie szerokie - strona techniczna


rf13

Rekomendowane odpowiedzi

Jest miejsce na czynnik ludzki, intuicje i doświadczenie. Rozważmy czynniki, które wymieniłem:

- statystyki, frazy, pozycja w serpach - mierzone narzędziem

- wartość frazy - można w przybliżeniu obliczyć na podstawie statystyk wejść z aktualnej pozycji

- konkurencyjność frazy - Zaznaczasz w skali 1-10 intuicyjnie

- deklarowana moc ustala algorytm narzędzia.

Obecnie pracuję nad takim desktopowym rozwiązaniem + własne statystyki konwersji ale strasznie mi to topornie idzie :)

W trakcie wychodzi mi trochę problemów ale myślę że jak skończę to bedę wiedział czy moja praca nie poszła na marne :)

LT wymaga sporych zasobów/czasu na zebranie danych i kilka głębszych analiz.

Taki system online dla każdego jest bardzo trudny do stworzenia. W grę wchodzą spore koszty zbierania danych.

nihil fit sine causa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
nie rozumiem co masz na myśli pod pojęciem :

wartość frazy ?

W tym najprostszym ujęciu to co pisałem - mierzona ilością odwiedzin z top1. Daje nam pogląd, czy warto walczyć o te frazę bardziej niż o inne. W rozwinieciu narzędzia, dla celów ecommerce może to być np. konwersja.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale dobrze wiesz że ilość wejść na daną frazę każdego dnia jest inna bo dziś jest niedziela , bo dziś jest dzień matki , bo dziś jest meczyk w TV to żonka ogląda se bieliznę , nie ma stałej wartości wejść na daną frazę na danej pozycji i nigdy nie będzie bo jest to czynnik losowy

dlatego mnie dziwi co to jest wartość frazy - dla mnie każe wejście na strone ma wartośc dlatego ze prócz konwersji na cel jest coś takiego jak promocja marki która jest ....... zreztą nieistotne :)

tak czy siak nie przemawia do mnie Twoje określenie pojęcia "wartość frazy" tym bardziej ze miała by być jakimś parametrem

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiesz mi chyba, że chcesz decydować o mocy dopalenia frazy na podstawie jednego dnia obserwacji.

Nie powiesz mi chyba, że chcesz dopalać z tą samą mocą będące na 10-tej pozycji frazy, z których jedna daje przeciętnie 10 odwiedzin, a druga 100. Ja rozumiem, ze każde wejście ma tę sama wartość, ale są frazy w długim ogonie, które dają tych wejść więcej od innych.

Rozumiem również, że masz tych punktów eweblinka bez liku, wiec ich nie szanujesz i walisz w długi ogon jak popadnie, ale... ktoś, kto je kupuje robi inwestycję. Zwrot z inwestycji - wiesz co takiego?

Zresztą, nie zrobisz tego Ty, zrobi kto inny i gdzie indziej - wcześniej czy później. W takim zaawansowanym narzędziu jest potencjał.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeden otóż dziła to tak :

zapuszczam wiadomo xannstat i nie po jednym dniu ale po co najmniej tygodniu już coś widać a najlepiej to widać po miesiącu ile masz złapanych fraz z long tail , fakt tu by się w tym momencie przydała maszynka stwierdzająca pozycje dla danej frazy no nie ma sensu za bardzo dopychac coś co jest już w top3 czy też top5 no ale top10 to śmiało można nie mówiąc już o poza top10

ale z powodu mojego lenistwa po prostu exportuje 100 na 7 -10 czy 14 dni do dopalenia i to wszystko po tygodniu znowu biore kolejną 100 frazek do dopalenia niedośc ze dopalam to jeszcze umacniam podstrony ktore przy optymalnym linkowaniu wewnętrznym podnoszą inne frazy (wiadomo)

Nie komplikuje sobie życia jakimiś kolejnymi obliczeniami z milonem parametrów nie ma na to czasu ale fakt przydało by sie miec w xannstatach żeby przynajmniej powiedział czy dana faza jest z top10 czy powyżej kto wie może kiedyś coś takiego zawita :)

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego mnie dziwi co to jest wartość frazy - dla mnie każe wejście na strone ma wartośc dlatego ze prócz konwersji na cel jest coś takiego jak promocja marki która jest ....... zreztą nieistotne :)

tak czy siak nie przemawia do mnie Twoje określenie pojęcia "wartość frazy" tym bardziej ze miała by być jakimś parametrem

:) Naprawdę wszystkie frazy z długiego ogona mają dla Ciebie jednakową wartość? To co pisze Yeden jest oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Naprawdę wszystkie frazy z długiego ogona mają dla Ciebie jednakową wartość? To co pisze Yeden jest oczywiste.

jaką jednakową wartość przecież pisze ze ich wartość nie jest jednakowa - czytanie ze zrozumieniem kłania się

ps. Kila wtrąć coś mądrego albo daj pogadać ludziom bo na razie to sie zachowujesz jak ten osiołek ze szreka

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeden otóż dziła to tak :

Nie komplikuje sobie życia jakimiś kolejnymi obliczeniami z milonem parametrów nie ma na to czasu ale fakt przydało by sie miec w xannstatach żeby przynajmniej powiedział czy dana faza jest z top10 czy powyżej kto wie może kiedyś coś takiego zawita :)

Łamiesz się, a to już dobrze. Narzędzie rozbudowane jest zasobożerne, ale jeśli pozwoli lepiej rozporządzić punktami to wielu by coś takiego kupiło. Rzecz jasna nie chodzi tu o dużych eweblinkowych graczy, ale te marne 100k punktów też można rozdysponować mniej lub bardziej efektywnie. Nie wszyscy muszą korzystać z takich rozbudowanych wersji, przecież dla wielu obecna wersja będzie wystarczająca.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego mnie dziwi co to jest wartość frazy
jaką jednakową wartość przecież pisze ze ich wartość nie jest jednakowa - czytanie ze zrozumieniem kłania się

Pogadałbym, ale nie wiem jak do Ciebie dotrzeć.

Napisałem Ci już, że korzystanie ze statystyk wejść userów z wyników naturalnych do uzyskania fraz do pozycjonowania szerokiego to wielki błąd. Wiele fraz z długiego ogona nie znajduje się w treści strony wobec czego Twoja strona może nigdy sie w SERPach nie pojawić na frazę, która moze przynieść wielu wartościowych userów. O takich frazach po prostu nigdy się nie dowiesz i będziesz myślał, że jesteś super bo na frazę, która generuje 20 wejść w miesiącu będziesz pierwszy, a na frazę generującą 1000 wejść nie będzie Cie w ogóle w SERPach Twoje Xanstaty na nic się tutaj zdadzą. Jedyną szansą na wyłowienie takich fraz jest AdWords (lub chociażby Keyword Tool External).

Nie wprowadzaj w błąd użytkowników próbując nachalnie promować swój produkt. Po prostu ani Twoje ani inne statystyki internetowe nie przydadzą się do zebrania reprezentatywnej dla całego ruchu w necie puli fraz do pozycjonowania szerokiego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprzeczności. Kila, ten sposób, o którym piszesz można i trzeba robić na początku działań z długim ogonem (później też). Po to, żeby mieć podstrony zoptymalizowane na te frazy co trzeba. Potem trzeba jednak sprawdzać statystyki i pozycje i dopalić co nieco.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..... Wiele fraz z długiego ogona nie znajduje się w treści strony wobec czego Twoja strona może nigdy sie w SERPach nie pojawić na frazę,

mów za siebie, to że nie potrafisz przygotować i z optymalizować strony pod long tail to nie moja wina

..... O takich frazach po prostu nigdy się nie dowiesz i będziesz myślał, że jesteś super bo na frazę, która generuje 20 wejść w miesiącu będziesz pierwszy, a na frazę generującą 1000 wejść nie będzie Cie w ogóle w SERPach Twoje Xanstaty na nic się tutaj zdadzą. Jedyną szansą na wyłowienie takich fraz jest AdWords (lub chociażby Keyword Tool External).

a teraz kolego przeczytaj co napisałem miesiące temu https://www.seoparty.net/news/artykuly/anal...ny_internetowej

ps. nie raz warto poczytać zanim sie coś powie

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mów za siebie, to że nie potrafisz przygotować i z optymalizować strony pod long tail to nie moja wina

Przecież już Ci w tym wątku napisałem nawet jak to zrobić. Jeśli uważasz, że jest to błędne to odnieś się cytatem.

a teraz kolego przeczytaj co napisałem miesiące temu https://www.seoparty.net/news/artykuly/anal...ny_internetowej

ps. nie raz warto poczytać zanim sie coś powie

Nie myśl proszę, że Twoje artykuły są tak ciekawe, że każdy kto zajmuje się pozycjonowaniem powinien to czytać.

Jeśli się ze mną nie zgadzasz to napisz w którym miejscu. To co napisałem jest zgodne z Twoim artykułem, więc nie wiem gdzie jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się ze mną nie zgadzasz to napisz w którym miejscu. To co napisałem jest zgodne z Twoim artykułem, więc nie wiem gdzie jest problem.

dokładnie tutaj cytuje z czym się nie zgadzam https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...st&p=546093

nie muszę ani razu wchodzić do AdWords żeby uzyskać frazy do szerokiego pozycjonowania bo wszystko jest podane na tacy, wiec jest AdWords w niczym nie pomaga

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdWords w niczym nie pomaga

:)

AdWords i statystyki wzajemnie się uzupełniają, w początkowej fazie pozycjonowania - nawet nie mamy czego szukać w statystykach - dlatego AdWords, jest głównym źródłem słów. W późniejszych fazach dochodzą statystyki i one uzupełniają frazy które początkowo były tylko (głównie) z AdWords.

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności