Skocz do zawartości

Hejka, tu nowicjusz

LuckyLuke

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

Jestem nowy w tematyce pozycjonowania - mam serwis www.holenderki.pl. Od jakichś dwóch i pół miesiąca jest zaindeksowany przez Google. Jak zauważyłem new site bonus przestał mnie już chyba obowiązywać i moja witrynka spadła na konkurencyjne frazy (wciąż będąc w długim ogonku).

Jeśli chodzi o profesjonalne zaplecze, to jeszcze nic nie było robione - szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć, zatem zwracam się do Was z prośbą o pomoc.

Mianowicie, jaki powinien być ten pierwszy krok? Do katalogów zaczynam powolutku się dodawać, lecz wiem, że to stanowczo zbyt mało. Powiększam content, lecz jak narazie bez wpływu na grube frazy.

Uprzejmie proszę o jakąś dobrą radę!

Pozdro,

Lukasz

https://www.holenderki.pl

witamy na "dzikim zachodzie" :)

poszukaj sobie list katalogów i kataloguj. jak ci się katalogi skończą to zdobądź trochę artykułów i dodawaj. jeśli i to się skończy to imho możesz zacząć myśleć o własnym zapleczu.

jak ci się katalogi skończą to zdobądź trochę artykułów i dodawaj. jeśli i to się skończy to imho możesz zacząć myśleć o własnym zapleczu.

Siemasz,

dzięki za szybkie info -)

Pod tym rozumiesz po prostu smolenie linkami do mojej stronki po blogach powiązanych tematycznie? Czy to jest to żebranie o liny?

Pozdro,

LuckyLuke

Chyba bardziej chodziło tutaj o "precle", czyli strony, na których spełniając jakieś tam wymagania (najczęściej unikalny artykuł o długości około 1500 znaków), możesz umieścić swój artykuł z linkami w treści prowadzącymi do twojej strony głównej i jej podstron.

@down

Sam nawet skorzystam xD

Spółki | Prawo | Sąd

elo! czytaj i ucz się dużo;D

stawiej zaplecze i korzystaj z katalogów stron, precli i tak dalej.

Koniecznie dodaj wpis do katalogu https://www.Guglas.biz :)

Mhm... tęskniłem?

Jeżeli szukasz kogoś, kto zrobi profesjonalne zdjęcia, to zapraszam! Fotografia Produktowa - klik klik!

Tak jak koledzy napisali: