Skocz do zawartości

Link ze strony anglojęzycznej do PL strony - jakie efekty?


patro

Rekomendowane odpowiedzi

Ja pozycjonuje strony w Niemczech i robiłem testy na mało konkurencyjne frazy dorzucając linki z anglojęzycznych (amerykańskich) mocnych portali.

Moje wnioski są takie: oczywiście teoretycznie ze względu na geolokalizacje link nie podnosi pozycji w Google na dany anchor w kraju, w którym pozycjonujemy strone (w tym przypadku www.google.de). Moim zdaniem przenosi jednak TrustRank oraz PageRank. PageRank nie ma dla mnie większego znaczenia jednak ze względu na fakt podniesienia "zaufania"- TrustRank pozycjonowanej strony, strona i tak podniosła się w wynikach.

Stawiam tutaj na przekazywanie TrustRanku i zwiększenie zaufania, ponieważ linki ze stron amerykańskich miały inny anchor, niż ten, na który pozycjonowałem serwis a pozycja i tak szła dość szybko w górę na frazę, która mnie interesowała.

Chętnie przeczytam słowa krytyki, jeżeli Waszym zdaniem nie mam racji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności