Skocz do zawartości

Program wspomagający prowadzenie firmy - jaki?


patro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W tym temacie jestem kompletnie zielony, dopiero wkraczam w te klocki :) Ale do rzeczy, poszukuje programu który wspomaga prowadzenie firmy, zależy mi głównie na takich opcjach jak: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, zarządzanie zleceniami, raporty, harmonogram zadań, wspomaganie zarządzania kadrami i płacami.

Głównie zależy mi na tych funkcjach. Jaki program mogli byście polecić? z tego co już się rozglądałem to na darmowy raczej nie mam co liczyć. Jakich wy programów używacie do wspomagania waszej pracy? ;)

Sklep z elementami do balustrad ze stali nierdzewnej - https://homeno.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej zapłaić 100 zł / msc ksiegowej i mieć głowę spokoją ?

Hehe to znajdź mi proszę biuro rachunkowe które za 100zł miesięcznie zaksięguje kilkadziesiąt dokumentów w tym za import usług (google adwords), adsense, dotpay itd. ;)

patro -> ja pomimo tego iż korzystam z biura rachunkowego używam Małej Księgowości (dodatek do Rzeczpospolitej) - prosty a ma wszystko co potrzebne w małej firmie).

iDir - skrypt na katalog stron lub firm - następca projektu SEOKatalog, dostosowany do dzisiejszych standardów, w pełni responsywny, na nowoczesnym frameworku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buncol księgowość to jedna sprawa a zarządzanie zleceniami, rozpiska dochodów i rozchodów to druga sprawa, mi chodzi o program który pomoże mi w ogarnięciu obowiązków, tak żebym wszystko miał pod ręką.

General_Depet przetestuje te program, czekam na kolejne propozycje/opinie ;)

Sklep z elementami do balustrad ze stali nierdzewnej - https://homeno.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach