Skocz do zawartości

Efekty zmiany firmy pozycjonerskiej ?

goral605

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie mam doświadczenia na ten temat i chciałem Was zapytać jakie mogę być efekty zmiany firmy pozycjonerskiej, która np. przez rok lub dwa pozycjonuje stronę, na inną firmę pozycjonerskiej?

Jeżeli stara firma "odepnie" swoje linki itp do danej strony to czy strona szybko poleci w dół?

Czy takie przejmowanie po innej firmie może być skuteczne że tak powiem od razu? Czy po przejęciu strony trzeba więcej czasu (w porównaniu do strony niepozycjonowanej wcale) na wypromowanie jej?

Pytanie to chciałem zadać głównie ze względu na to, iż coraz częściej na stronach świadczących usługi pozycjonerskie spotykam się ze zdaniem "Nie jesteś zadowolony z efektów pozycjonowania innej firmy?"

Z góry dziękuję za odpowiedź i przepraszam jeżeli nieco skomplikowałem niektóre zdania:)

skuteczna-reklama.com.pl - zobacz jak się skutecznie reklamować.

Jeśli firma ma efekty to nie warto jej zmieniać. Jeśłi czekasz na efekty pól roku rok to zmieniaj firmę i zapytaj sam siebie ile tracisz kiedy nie ma cię w pierwszej dziesiątce.

A co do spraw technicznych to naprawdę ciężko powiedzieć bo niektóre firmy pozycjonują tylko katalogami/preclami więc ryzyko zmiany praktycznie nie istnieje.

Jeśli firma ma efekty to nie warto jej zmieniać. Jeśłi czekasz na efekty pól roku rok to zmieniaj firmę i zapytaj sam siebie ile tracisz kiedy nie ma cię w pierwszej dziesiątce.

Efekty to co innego niż top 10, dla topowych fraz i nowa domeną można pozycjonować nawet kilkanaście miesięcy zanim ona pojawi się w top 10 :(

nowa firma sprawdzi domenę i powie ci czy są wstanie się podjąc , każda szanująca sie firma pozycjonerska będzie wiedziała czy strona furknie czy też są wstanie kontynuować pozycjonowanie

1. Tak, ale nigdy się na to nie da gwarancji, bo nie wiadomo co "Google strzeli do głowy"

2. Często jest tak, że klienta się zapewnia że wszystko będzie ok tylko po to żeby go zdobyć...