Skocz do zawartości

Czy istnieje w miare miarodajny ranking SEO PL firm?


Pawka

Rekomendowane odpowiedzi

Czy istnieje w miare miarodajny ranking SEO PL firm?

z cyfierkami, procentami podzialu rynku i t.d.

Ostatnio, co pamietam, byl smieszny taki niby ranking, ale z tego wszyscy kpili, w jakims pismie w rodzaju internet maker. Gdzie bylo podane lewym dziennikarzem z sufitu troche danych, na podstawie gadki z osobami z ktorymi udalo mu sie skontaktowac.

a cos powaznego, w rodzaju - Xann - 21% rynku, Michal Leszczynski - 19% rynku, Beerbant - 23% rynku,

Sunrise Systems - 30% rynku, Erbit - 20% i t.d.

Wiem ze tu nie Ameryka, nie ma google, firmy seo nie sa na gieldzie i kapitalizacji nikt publicznie nie poda. Ale mniej wiecej, wielkosc firm Seo, (ile osob zatrudnia), % udzialu w rynku, jest cos takiego gdzies opublikowane? Ilosc klientow moze i inne parametry.

No bo renome na Pio, to jedno, siedze niby na Pio 5 lat, jestem amatorem, kochamSeo.

A nie wiem kto jest kim u zawodowcow.

cyfierki - fajnie bylo by zobaczyc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a cos powaznego, w rodzaju - Xann - 21% rynku, Michal Leszczynski - 19% rynku, Beerbant - 23% rynku,

Sunrise Systems - 30% rynku, Erbit - 20% i t.d.

Naliczyłem 113%... :)

Poza tym wątpię, żeby coś miarodajnego i obiektywnego powstało. Za dużo firm SEO, a poza tym taka specyfika branży...

I każda firma będzie sobie zawyżać informacje żeby być wyżej, bo do pracowników będzie sprzątaczkę liczyło itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki ranking jest moim zdaniem nie możliwy do zrobienia. Wszelkie liczby jakie ktoś poda to wynikające z jego obserwacji, a nie stanu rzeczywistego bo jego się nie da okreslić, za dużo zmiennych, których nie znamy, a jak nawet poznamy to nie możemy wiedzieć czy są true

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest jeszcze jedna sprawa - w krajach bogatych niby modna jest globalizacja.