Skocz do zawartości

Nieuczciwy kontrahent - przestroga


badyl

Rekomendowane odpowiedzi

Niezbyt fajna to firma która w pierwszym poście do niezadowolonego klienta posyła cytaty z kodeksu karnego. Cena faktycznie śmiesznie niska ale podejście do klienta żenujące, pomijając to kto ma rację bo tydzień to nie długo a 100PLN bardzo niska cena, zwłaszcza jeśli wchodzą poprawki...

Zamiast szukać paragrafów lepiej zainstalować system do mailingu i następnym razem wysłać informacje do klientów. Na pewno się opłaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie macie spory problem z dogadaniem się :)

Przecież przypadki losowe się zdarzają, ale bardzo łatwo jest postawić sprawę jasno i problemu nie ma:

01. albo się informuje o możliwości powstania opóźnienia, z przyczyn od nas niezależnych,

02. albo w takiej sytuacji jak ta, kiedy już poszło w eter, mówi się "przepraszam, postaram się jak najszybciej sprawę wyjaśnić i wywiązać się ze zlecenia".

Przecież to nie jest strasznie skomplikowane ;)

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności