Skocz do zawartości

Wyższe stawki dla reklamodawców = lepsze zarobki


andreas

Rekomendowane odpowiedzi

Tak czy siak bilans wychodzi na 0. Zaden opisywany przez Ciebie kilka postow wczesniej wzrost nie nastapi - bedzie on natychmiast kompensowany. Kazdy wytracony w rownowagi uklad dazy do jej przywrocenia - to elementarne prawo znajduje zastosowanie jak widac i tutaj :-)

Szlachetne Google

nikt sie nie dowie

jak anty-seo'ujesz

az zajaggerujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baza jakości - czyli Quality Score to nic innego jak nowa nazwa do tychczasowego parametru "przewidywany CTR". Z punktu widzenie AdSense posiadanie danych QS niewiele może dać, gdyż moga różnić się dla tego samego słowa.

Nie będzie możliwe wyświetlanie reklam

na mocno obstawione słowa za minimalną stawkę!

Będzie można, jeżeli tylko QS danego słowa w danej grupie reklam będzie wystarczająco wysokie.

pozdrawiam:

Tomek Frontczak

MaxROY.com sp. z o.o. - Search Marketing Consulting

Szkolenia - Marketing: AdWords (certyfikowane przez Google), SEO (certyfikowane przez MaxROY.com) i Analityka Webowa

marketing_okladka_poziom.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności