Skocz do zawartości

Google i KEYWORDS.

tommybb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jakiś miesiąc temu zarejestrowałem domenę www.szafaskrzata.pl. Zgłosiłem ją między innymi na www.dmoz.org, zarejestrowałem adres w Google. W kodzie strony zamieściłem takie keywords'y: content="ubranka,ciuszki,dzieci,bielsko,bielsko-biała,niemowląt,niemowlęta,ubrania,dziecka,tanie,sklep".

Problem w tym że podczas wyszukiwania w Google, kiedy podaje jakieś wyrazy z zawartości keywords (np. ubranka bielsko), strona nie jest przez Google znajdowana. Sprawdzałem jakimś programem którego nazwy teraz nie pamiętam przeszukującym wyniki do tysięcznej pozycji.

W przypadku kiedy w Google wpiszę szafa skrzata strona jest znajdowana na 2 pozycji.

Dlaczego wyszukiwanie po keywords'ach nie działa? Co mogę z tym zrobić?

Bardzo proszę o pomoc ponieważ jestem zupełnie zielony w kwestii pozycjonowania, przeszukałem już sporo stron i kilka forów poświęconych optymalizacji i na żadnym z nich nie znalazłem odpowiedzi.

Dlaczego wyszukiwanie po keywords'ach nie działa? Co mogę z tym zrobić?

Bardzo proszę o pomoc ponieważ jestem zupełnie zielony w kwestii pozycjonowania

Zlecić to komuś kto się na tym zna.

Domenę masz niecały miesiąc a jaki czas jest na niej coś postawione to już w to nie wnikam. Masz tylko 9 zaindeksowanych stron (czyt. Baaaardzo mało).

Aby osiągnąć sukcesy w wyrzukiwarkach musisz mieć wiedzę na ten temat i poświęcić sporo czasu na to. Efekty nie będą widoczne po kilku dniach a wszczególności używając tylko

keywords'y: content="ubranka,ciuszki,dzieci,bielsko,bielsko-biała,niemowląt,niemowlęta,ubrania,dziecka,tanie,sklep"

Edit.

Skuteczne pozycjonowanie wymaga niekiedy lat, a minimum kilku/kilkunastu miesięcy.

Edit2.

Nie wspominając o czasie, który należy poświęcić na zdobycie odpowiedniej wiedzy.

multikonto, recydywa

Po pierwsze i najważniejsze- zadbaj o treść i optymalizację strony. Strona cała do przebudowy.

Z tagów:

Twój tytuł: Szafa Skrzata - ubranka dla dzieci