Skocz do zawartości

White SEO


Xann

Rekomendowane odpowiedzi

gdzie robie tematyczne zaplecze ?

Po co robisz tematyczne zaplecza tematyczne skoro piszesz w inny temacie ze to linki tematyczne to MIT?

https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...%B6%E6+zaplecza

nawet ten test pokazuje ze strona jest bez tematycznego zaplecza została dodana do katalogów to wszysko , a katalog jest ogólnie tematyczny bo jest w nim wszysko co sie w niecie rusza

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 169
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
gdzie robie tematyczne zaplecze ?
Po co robisz tematyczne zaplecza tematyczne skoro piszesz w inny temacie ze to linki tematyczne to MIT?

https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...%B6%E6+zaplecza

nawet ten test pokazuje ze strona jest bez tematycznego zaplecza została dodana do katalogów to wszysko , a katalog jest ogólnie tematyczny bo jest w nim wszysko co sie w niecie rusza

"od dawien dawana już robe tylko zaplecze tematyczne i nie widziałem nigdy tego efektu FSB "

kilka postów wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tematyczne zaplecze które robię nie robię pod pozycjonowanie a pod sprzedaż reklam, łatwiej sprzedać baner czy link na portalu turystycznym dla pensjonatu niż na opisach GG

hehe no ładnie z tego wyszedłeś .. no skoro tylko pod reklamy to nie ma pretensji.

Rozumiem ze nie linkujesz z nich stron tematycznie związanych tylko totalny przypadek rządzi linkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

djurek zobacz obecny test , z jakich "tematycznych stron" był linkowana ta strona i jakie ma pozycje a sam wyciągniesz wnioski

Ten test pokazuje jedno: google lubi content, firmówki musza miec ok 150 podstron i juz;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Temat umarł, więc warto go nieco ożywić.

Podepnę się do dyskusji. Xann, pisałeś, że Google olewa description, tymczasem z moich eksperymentów wynika co innego. Dopóki nie było tam wielu słów kluczowych, Google przy wynikach wyświetlało wybrany fragment tekstu ze strony głównej. Po dowaleniu fraz, wyświetla nic innego jak zawartość description. I teraz zastanawiam się, czy zostawić w postaci słów kluczowych czy postawić na unikalny opis. Mam jeszcze kilka innych wątpliwości:

1. Jak długość title wpływa na wyniki wyszukiwania (czy google łapie to, co jest za trójkropkiem)?

2. Czy powtórzenie tych samych słów w title ma wpływ na pozycję?

Jeśli macie jakieś sugestie, to byłbym wdzięczny. Oto adres pozycjonowanej/optymalizowanej przeze mnie strony - https://www.setter.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..... pisałeś, że Google olewa description, tymczasem z moich eksperymentów wynika co innego. Dopóki nie było tam wielu słów kluczowych, Google przy wynikach wyświetlało wybrany fragment tekstu ze strony głównej. Po dowaleniu fraz, wyświetla nic innego jak zawartość description.....

Tak olewa w sensie polepszenia pozycji w wynikach, nie ma to żadnego wpływu, ale pobiera z description opis strony jeżeli go nie ma robi sobie samo ten opis z fragmentów tekstów z strony

Test pokazuje że:

- że FSB nie istnieje

- że do fraz lekkich nie potrzeba żadnych SWL'i same one wchodzą bez niczyjej pomocy

- przy dobrze zoptymalizowanej stronie long tail bardzo ładnie sam sie tworzy https://www.statystyki-stron.com/xannstat/a....php?q=keywords

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- przy dobrze zoptymalizowanej stronie long tail bardzo ładnie sam sie tworzy https://www.statystyki-stron.com/xannstat/a....php?q=keywords

Oj Xann jakiej zoptymalizowanej tekstu trzeba nawalić i już masz ogon :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności