Skocz do zawartości

Proszę pomóżcie

decha

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ;))

Jestem tu nowy i bardzo proszę o pomoc.

Jestem właścicielem serwisu www.memotravel.pl.

Zainwestowałem w tę stronę dużo czasu i pieniędzy. Niestety w temacie pozycjonowania jestem zupełnym laikiem.

Pozycjonowaniem strony zajmuje się firma zewnętrzna. Jak dotąd ( a raczej do zeszłego tygodnia) zbardzo dobrym skutkiem.

Mimo młodego wieku strony , mamy już Page Rank 5, pozycjonujemy kilkadziesiąt fraz ( w bardzo konkurencyjnej branży), z których zdecydowana większość jest w top 10-20, wiele w Top 5.

Z odwiedzinami na stronie zbliżaliśmy się do 1000 dziennnie. Nagle w zeszłym tygodniu, wypadliśmy ze wszystkimi frazami w okolice 300-400 miejsca. odwiedziny spadły do kilkudziesięciu dziennie.

Firma która pozycjonuje, twierdzi, ze nie stosuje żadnych nielegalnych praktyk. Nie potrafiła też przez tydzień zdiagnozować przyczyny.

Jestem załamany. Brak odwiedzin, brak telefonów, brak sprzedaży.

Czy ktoś z Was Szanowni forumowicz jest mi w stanie pomóc. Podać jakieś przyczyny i ewentualne rozwiązania.

Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc jakiegoś życzliwego magika.

Pozdrawiam

Może to być chwilowe zawirowanie, a może to być jakiś filtr od G. za np. zbyt gwałtowny przyrost linków, jednak to dziwne ze względu na range domeny. Może to być też prezent od konkurencji ;)

Niech wypowiedzą się ludzie z większym doświadczeniem...

boxnaprezent.pl - wyjątkowe BOXy prezentowe

...

Firma która pozycjonuje, twierdzi, ze nie stosuje żadnych nielegalnych praktyk.

... .

wpadliście w filtra , google ma to do siebie ze strony wpadają w filtra z 1000 różnych przyczyn i w cale tutaj nie musi byc winna firma pozycjonerska

w takim momencie powinieneś docenić inne źródła wejść na strone gdybś miał

1/3 wyszukiwarki

1/3 referety z innych stron branżowych

1/3 wejscia z PPC