Skocz do zawartości

Home.pl - powiększenie pakietów


nahpl

Rekomendowane odpowiedzi

Ja od kilku dobrych mieisięcy zauważam pogorszenie się ich usług hostingowych, mają fajny support, fajne promocje, ale niestety idzie to jak widać kosztem hostingu.

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekam jeszcze kilka dni i zobaczę co się będzie działo. Na chwilę obecną praca z panelem administracyjnym mojego sklepu jest na tyle uciążliwa, że praktycznie niemożliwa. Nie mogę normalnie dodać produktów, ponieważ trwa to kilkukrotnie dłużej niż powinno.

A czy ktoś już próbował reklamować usługi home.pl? W ich regulaminie ( www.home.pl/dokumenty/regulaminy/home ) jest napisane o takiej możliwości. Jednak czy zwrot, choć częściowy (proporcjonalny do liczby dni pozostałych do końca abonamentu) jest realny, czy te reklamacje to raczej fikcja?

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj reklamować, powodzenia. A co do pogarszającej się jakości to naprawdę jest na to sposób i nazywa się KEI. Ja kiedyś dostałem na okres około 3 lat serwer od home.pl, już nie powiem za co, i na nim nie leży żadna strona, bo jakość usług i ich hasło "hosting klasy business" to ponury żart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale hosting w home popsuł się znacznie. Byłem z nimi kilka dobrych lat i nigdy nie narzekałem. Płaciłem, dokupywałem po 3-4/rok transfer(czyli abonament roczny) ale byłem zadowolony. Po ostatnich zwiększeniach transferu nie muszę dopłacać, ale błąd 503 (Server overloaded) widzę co drugiego klika.

Wydałem kupę kasy na optymalizację skryptów, a błąd ciągle występuje. Wina jest ewidentnie po ich stronie. Zwiększyli ilość kont przypadającą na 1 maszynę?

Z marketingowego punktu widzenia większy transfer jest chwytliwy, ale praktycznie to co teraz oferują jest poniżej klasy hostingów za 30zł/rok.

Gdzie uciekać?

e-weblink uznałem za najgorszy system wymiany linków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w pewnym momencie myślałem, że padłem ofiarą ataku ddos. Takie przymulanie jest nienormalne, więc ściągnąłem logi(za to mają plus) i oddałem do analizy. Informatyk nie stwierdził niczego podejrzanego. Wiadomo, nigdy nie ma co się opierać na jednym człowieku. Wysłałem do drugiego (oczywiście wszystko odpłatnie), który też nie stwierdził zautomatyzowanych zapytań.

Nie mam wyjścia, muszę zmienić hosting bo tracę potencjalnych klientów.

Ja do nich jeszcze nie pisałem, bo najpierw musiałem się upewnić, ze u mnie wszystko jest ok. Skoro Tobie odpisali, że nie widza problemu to pewnie ja tez dostanę taką odpowiedź. Szkoda mi, ale nie ma wyjścia i trzeba im podziękować. Zeszli na psy.

e-weblink uznałem za najgorszy system wymiany linków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dokładnie wyglądało to tak, że w końcu po dość stanowczej dyskusji i argumentacji z mojej strony Pan stwierdził, że "Przekaże mój problem do działu technicznego" - z tymże było to już tydzień temu i nic się nie zmieniło. Ogólnie odniosłem wrażenie, że było to bardzo 'na odczep'.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi dzisiaj na "Business Server" posypała się część tabel w bazie danych, poznikały niektóre rzeczy w strukturze tabel. Stało się to w 2 cmsach jednocześnie, a nie było przy nich nic robione.

W dodatku ich support jest "super".

Łączę z serwerem...

Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 1 w kolejce. Twój czas oczekiwania w przybliżeniu wynosi 1 min. Dziękujemy.

Aktualnie wszyscy konsultanci są zajęci. Proszę czekać.

Poczekaj na połączenie z konsultantem.

Poczekaj na połączenie z konsultantem.

Aktualnie wszyscy konsultanci są zajęci. Proszę czekać.

Poczekaj na połączenie z konsultantem.

Aktualnie wszyscy konsultanci są zajęci. Proszę czekać.

Konsultanci zajęci. Proszę czekać.

Konsultanci zajęci. Proszę czekać.

Aktualnie wszyscy konsultanci są zajęci. Proszę czekać.

Poczekaj na połączenie z konsultantem.

Poczekaj na połączenie z konsultantem.

Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 1 w kolejce. Twój czas oczekiwania w przybliżeniu wynosi 1 min. Dziękujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności