Skocz do zawartości

Szacunkowa stawka za pierwszą stronę.....


Xann

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no domyśliłem się - skoro od lat promujesz link spam w sieci to Twoje kampanie AdWords też musza być równie ciekawe ;)

pokaż ten link "spam w sieci" albo przestań pisać z sufitu bo to żenujące

no chyba ze chciałeś zabłysnąć nie wiedząc jak , to tu polecam dział przywitaj się

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

XANN bede niedlugo z Ania pil kawke jadl ciasto i moze tance (chociaz od kiedy ma meza to juz nei takie proste hehehehe) wiec zapytam jak to wyglada po ich stronie ;) i napisze konkretna wypowiedz i staowisko pracownika G odpowiedzialnego za ADWORDS i kampanie

Wo Was Wann alle über Deutsche Städte Hamburg eine Stadt die niemals schläft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz bardzo niski CTR.

To jest normalne dla nowych fraz (takich bez konkurencji lub fraz bardzo obleganych). Jest nawet napisane chyba w tym miejscu co "keyword quality score", że Google teraz testuje to słowo i daną reklamę pod kątem CTR, jeżeli CTR będzie niski to będziesz musiał więcej zapłacić. Jeżeli CTR będzie wysoki to będziesz mógł zapłacić mniej.

EDIT: Nie mogę się tej informacji doszukać, specjalnie zrobiłem analogicznie nową kampanię, ale informacja się nie pojawia. Poczekam jeszcze z 2 - 3 dni może będzie i wtedy wrzucę. Było o tym napisane nawet na adwords.google.com/support ,ale też nie mogę się do tego dokopać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie , być może źle mnie zrozumiałeś

zobacz https://www.google.pl/search?hl=pl&safe...ony&spell=1

praktycznie żadnej konkurencji a google po miesiącu w niektórych frazach gdzie i tak wyświetlam sie sam podnosi stawkę

i właśnie stąd to pytanie dlaczego stawka się podnosi ???? nawet jak nie ma konkurencji ???

Xann dobrze Cie zrozumiałam. To, ze reklama się wyświetla już jakiś czas nie ma znaczenia. W Adwords są pewne czynniki, elementy, który wpływają na pozycję reklamy, stawki itp. W tym wypadku chodzi o współczynnik CTR. Widocznie masz niski co sprawia, że mimo braku konkurencji stawki rosną. Popraw jakość reklamy, nakłoń ludzi do klikania, a sytuacja ulegnie zmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mój test trwał kilka godzin i już stawka wzrosła, na jedno z trzech słów stawka CPC urosła z 0,06zł na 1,20zł, oczywiście spadł też wynik jakości. Było w sumie 1100 wyświetleń i 1 klik.

Jeszcze zaczekam z dwa dni na pozostałe słowa kluczowe.

Xann, zmienia Ci się przy tym jak rosną te ceny wynik jakości (quality score) dla danego słowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawa jest bardzo prosta i byla juz tutaj walkowana wielokrotnie - srednia wazona.

Wrzucasz nowa kampanie, nowe slowo i dostajesz malego 'kopa' na szczescie. Wystarczy zerknac w statystyki strony docelowej. Zaraz po dodaniu kampanii bot zajrzy na strone, ale jedynie po to aby sprawdzic czy wogole strona docelowa jest ;] W momencie odpalenia kampanii zostanie przydzielony QS i okreslona poczatkowa stawka. Kampania chwile pochodzi, zbierze nieco informacji (CTR, bounce rate) i dostosuje stawke ewentualnie QS do tego. Dodatkowo wtraci sie tu kolejny bot ktory zaindexuje sobie strone docelowa (przewaznie jakies 2-3 godziny po odpaleniu) i uwzgledni w koncowej 'ocenie'.

Mozna to bardzo prosto sprawdzic odpalajac kampanie na jakies slowo i kierujac ja do strony docelowej gdzie nie ma w tresci nic pod dana fraze. Sprawdzic jak sie zachowa kampania, jak szybko zmienia sie stawki (przewaznie po paru godzinach beda od kilku do kilkudziesieciu razy wyzsze niz na starcie). Nastepnie spauzowac ta kampanie, zrobic dokladna kopie (koniecznie jako nowa kampanie! Wtedy Google potraktuje to jako nowa fraze i caly proces przeleci od poczatku, jesli wsadzimy testowe slowo do podgrupy w tej samej kampanii co wczesniej to na reakcje mozna czekac nawet ponad tydzien) ale tym razem skierowac do strony zoptymalizowanej pod nasze slowo.

Oczywiscie ciezko wplynac na CTR i bounce i tutaj wlasnie pojawia sie problem i dlatego na frazy ktorych nikt nie obstawia AdWords moze sobie zazyczyc wysokich stawek. Tak jak ktos wczesniej wspomnial - dlatego, ze wola nic nie wyswietlac niz wyswietlac go**o. Gdyby bylo inaczej to kazdy robil by strone o czymkolwiek i reklamowal ja miliardami niszowych fraz placac za nie po $0.01.

I tu rowniez wracamy do tego co wspominalem wczesniej - aby obnizyc stawki za klikniecie, najpierw trzeba zaplacic wiecej. Na wyzszych pozycjach bedzie lepsze CTR, o ile strona docelowa jest adekwatna i odwiedzajacy nie beda sie odbijac zbyt czesto to CPC zacznie spadac.

Reasumujac - niska ilosc reklamodawcow na dana fraze nie oznacza, ze bedzie latwo stworzyc tania reklame ;-)

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest bardzo prosta i byla juz tutaj walkowana wielokrotnie - srednia wazona.....

wybacz mój przyjacielu ale za bardzo nie kumam tego co mówisz

realny i faktyczny przykład

mamy strone xannstat.com

i hasło: "statystka strony" raczej bezspornie się ze mną zgodzisz ze dobór frazy do strony jest w 100% trafny dla G wynosi on 5/10 - bardzo ciekawe dlaczego ?

ale moim głównym pytaniem jest : dlaczego z znienacka gdzie nie ma konkurnecji jest podwyższana stawka ?

przechwytywaniew.jpg

albo odwrotnie co na stronie xannstat.com muszę zrobić zeby mieć 10/10 ???? albo 9/10 ????

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xann przyznaj sie, ile czasu spedziles nad ta kampania? 3.5 minuty? :)

A tak na serio:

* Zmien tekst reklamowy! Ten ktory masz jest, delikatnie mowiac, beznadziejny.

* Napisz kilka roznych tekstow reklamowych. Ja proponuje napisac po 2 statyczne i dodatkowy z dynamicznie wstawiana fraza. Monitorowac konwersje i co 2-4 tygodnie poprawiac ta reklame ktora ma najslabsze staty. Jesli sa bardzo slabe to wywalic i wstawic nowa.

* Nie kopiowac tych samych tekstow jak leci po wszystkich kampaniach!

* Nie powtazaj kilkaktornie tej samej/bardzo podobnej frazy w jednej reklamie. Obecnie masz 2 x 'statystyki stron' i 1 x 'statystyka strony'. AdWords tego nie lubi.

* Porozdzielaj slowa na rozne podgrupy. Dla przykladu 'statystyki stron' i 'statystyki odwiedzin' to dla AdWords dwa rozne tematy. W AdWords Editor jest bardzo przydatna opcja do grupowania slow.

* Porob strony docelowe pod konkretne frazy. Krotkie artykuliki (200-500 slow) ktore beda zoptymalizowane w ten sam sposob jak pod SEO, czyli keyword density itd.

* W adresie wyswietlanym (tym pod reklama) mozna dopisac nieistniejacy fragment, np. zamiast www.xannstat.com wstaw xannstat.com/darmowestaty

* Kazdy wyraz w reklamie pisz z wielkiej litery. Niby glupie ale statystyki pokazuja, ze zwieksza CTR

* Wszystkie zmiany zrob na nowych kampaniach. Szybciej Google wszystko zmieni i nie trzeba bedzie czekac tydzien na rezultaty.

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności