Skocz do zawartości

pozycjonowanie- na początek

carbonik

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie!

jestem początkującym webmasterem i chcę dowiedziec się co byłoby najlepsze aby moja strona skoczyła w wyszukiwarkach.

system wymiany linków? płatne pozycjonowanie? wymiany banerów?

napiszcie co byłoby dobre na początek.. jestem w stanie zapłacic ale wiadomo wolalbym cos za darmo..

czekam i wierze ze mi pomozecie

pozdrawiam

[...] a jak czegoś nie zrozumiesz to przeczytaj jeszcze raz. Tam naprawdę są wszystkie potrzebne wiadomości i dużo więcej!

Ratownik medyczny o swojej pasji, pracy i nie tylko polskim ratownictwie medycznym. Prowadzi także szkolenia z pierwszej pomocy i projektuje koszulki ratownictwo medyczne dla ratowników, pielęgniarek i innych medycznych specjalistów.

Co głównie wpływa na pozycję strony w wyszukiwarkach?

LINKI

Jak zatem zdobywać LINKI?

Polecam wejść na https://www.katalogiseo.info i dodawać stronę, którą chcemy pozycjonować do katalogów poprzez wpisy oraz do presli poprzez artykuły. To są główne miejsca, z których możemy czerpać linki.

120x20.gif

Twoim zasadniczym problemem jest to, ze nie wiesz czy chcesz to zlecic czy zrobic sam :)

Jesli zlecic to "wystarczy" znalezc kogos odpowiedniego a jesli chcesz sam ja pozycjonowac to chyba dobrze trafiles:)

dopilar.pl

https://dopilar.pl/meskie-sprawy/titan-gel/

Portal o zdrowiu, odżywianiu i diecie - NaturaLab

m.in.:

- przekierowanie z adresu 'bez www' na 'www',

- przekierowania stron błędów na odpowiednio przygotowane ku temu strony,

- przyjazne url-e,

- dobry title - z najważniejszym słowem kluczowym,

- wyróżnione najważniejsze słowa kluczowe w treści strony,

- zastosowanie znaczników <hx>

- itd. - tego jest mase trudno mi wymienić wszystko, ale to jest podstawa.

120x20.gif

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników