Skocz do zawartości

Laptop dla pracownika


s4lc

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

jaki teraz można dostać w tej cenie najlepszy laptopik dla pracownika?

15'', laptop ma być bardziej stacjonarny, dobry pod linuksa (sterowniki)

ma służyć do przeglądania netu oraz prac biurowych

zamierzam na nim rozpocząć swoją przygodę z linuksem

w którym jestem kompletnie zielony

Sprzedam IPHONE 13PRO MAX stan używany sprzedam iphone

praca za granicą, ogłoszenia sprawdzonych pracodawców: praca za granicą
dieta ketogeniczna, przepisy ketogeniczne? Jak wywołać stan ketozy dieta ketogeniczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

za 1500 netto mysle ze cos wybierzesz

ja kupilem rok temu za cenę 1500 brutto lapka, pod maską ma procesor dwu rdzeniowy core duo 2.2 Ghz, 1 GB DDR2, Dysk 120 GB, Matryca 15', bez systemu a stery sciaglem od producenta, smiga na nim linux jak i windows a dokladnie to jest model HP 530, jestem zadowolny do dzis. Mysle ze w sam raz nadaje sie do pracy w biurze i do Internetu, polecam z tych serii.

Pozdawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używany czy nowy?

nowy oczywiście, nie zależy mi na jakiejś super bogatej wersji bo wiem że to najniższa półka cenowa

Sprzedam IPHONE 13PRO MAX stan używany sprzedam iphone

praca za granicą, ogłoszenia sprawdzonych pracodawców: praca za granicą
dieta ketogeniczna, przepisy ketogeniczne? Jak wywołać stan ketozy dieta ketogeniczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procesor Core Duo to może zbyt wiele, jak szukasz czegoś taniego. Spraw sobie Dual-Core.

Pamięć 2GB na początek wystarczy, później można chyba dołożyć.

Dysk jeśli to dla prac biurowych, to 160 MB starczy w zupełności.

Jeśli chodzi o firmę, to ostatnio są popularne HP, tylko nie daj bóg, coś Ci się zacznie pierniczyć...

Mojej dziewczynie zepsuła się klawiatura. Po kilku dniach użytkowania nie dało się wciskać niektórych przycisków.