Skocz do zawartości

długi ogon


ubaff

Rekomendowane odpowiedzi

......

1) gruntownej optymalizacji serwisu, czyli opisujac skrótowo:

- title

- desc

- meta

- url

- formatowanie tresci

- seo copywrighting

- struktura linkowania poprzez menu

- struktura linkowania poprzez mapy stron

- struktura linkowania z treści

- optymalizacja obrazków

- optymalizacja video

- optymalne wykorzystanie rss

.....

Na długi ogon tu składa się optymalizacja miedzy innymi jak wymienił gizmoo3 (nie ma sensu wylistować wszystkiego co można w stronie zoptymalizować) i to co powiedział Xann duża ilość tekstu i dopalanie fraz niszowych , nie każda domena jest mocna jak wp.pl ze własną siłą będzie wychodzić w wynikach , na tą moc trzeba zapracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
.. i tak poz 1 i 2 linkujesz -do głownej, do stron kategorii, do stosownych map (jedna mapa przy tej wielkosci serwisie nie wchodzi w gre)...

[..]

nie linkujesz do poszczególnych haseł LT z 2 powodów:

1) to nieefektywne ekonomicznie, jesli ten sam efekt mozna osiagnąć linkowaniem mniejszej ilosci stron kategorii, map - wyjątkiem moga byc czasem bestsellery którym chcesz pomóc - ale takich jest 10 na 10 000 tytułów.

[...]

A co jak kategorii są setki, albo tysiące? Po co w ogóle linkujesz kategorie, powinny się przecież zrobić też same z optymalizacji o której piszesz. Zatem też stosujesz linkowanie. A czy poziomem linkowania będą same kategorie, czy kategorie i nazwy produktów to już w zasadzie kwestia przyjętej indywiduanie głębokości linkowania. Więc longtail w tym przypadku też nie robi się sam. Ja też nie mówię o podlinkowaniu bzdurnym każdej wklepanej frazy w google.

Poziom opłacalności linkowania określa życie, a nie teoria. Czasami zakup 1 rzeczy z LT utrzymywanego w wyniku bardzo głębokiego linkowania, nawet, gdy utrzymujesz linki tylko dla 2 zapytań w miesiącu, pokryje Ci koszty całości.

Pozdrawiam.

logosc.png

Nowa odsłona systemu!!! --- Radek Kubera na G+.--- Mój blog: radek.kubera.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy Ty czytasz co ja pisze?

nie mówie ze nie linkujemy, tylko ze nie linkujemy haseł LT, a to spora różnica.

pokaż mi sklep w którym nawigujesz po tysiącach kategorii.

zresztą nie chodzi o to zeby linkowac akurat kategorie, choc w ecommerce pojmowanym jako sklepy zwykle tak jest.

nie napisałem ze LT robi się sam, a ze robi się go ogólnym linkowaniem domeny i jej stosowną optymalizacją, a nie promowanym tu deifniowaniem fraz lt i zasuwaniem po nich systemami.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego, w którym generuje tyle wejść ze jest warta osobnej pracy jej dedykowanej

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli masz ich sporo(wejść), to nie jest to long tail, a jedna z wielu pozycjonowanych fraz.

Zapamiętaj, long taila nie generujesz przez ręcznie wyselekcjonowane frazy, ono się tworzy przez szereg czynności optymalizacyjnych, które tworzą Ci frazy, których najczęściej przewidzieć NIE MOŻESZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym się zgodzę - ale mogę ten proces rozszerzania LT stymulować linkami. Kwestia tylko i wyłącznie jak głęboko to stymuluję - ja się staram jak najgłębiej.

Chyba na ten temat już wszystko została napisane.

Pozdrawiam.

logosc.png

Nowa odsłona systemu!!! --- Radek Kubera na G+.--- Mój blog: radek.kubera.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie piszemy o tym samym, tylko nie możemy dojść do sedna.

radek - linkujesz naprzykład podstronę na frazę "HP Compaq 550", na podstronie masz dużo treści zoptymalizowanej pod long tail, strona jest dobrze podlinkowana wewnętrznie i zoptymalizowana pod względem słów kluczowych, co generuje Ci frazy typu "HP Compaq 550 kupiłbym se kurde" i tysiące podobych rzadko powtarzających się fraz long taila - których rzecz jasna nie byłbyś wstanie linkować, bo jest ich zbyt wiele.

Czyli reasumując, wzmacniasz frazę główną, która generuje frazy long taila powiązane z frazą pozycjonowaną.

Tak więc piszemy o tym samym, w różny sposób :) Peace!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojęcia LT nie można traktować sztywno na zasadzie, że nie opłaci sie ich linkować. Na masowa skalę rzeczywiście nie, ale w sklepach możemy przecież zmierzyć konwersję, czy sprzedaż jaką generują poszczególne frazy. Wtedy widać co warto podlinkować, nawet jak to jest z długiego ogona. Długi ogon również do tego służy, żeby wyłapać takie frazy. Niezależnie od tego czy na stałe czy okresowo (bestsellery).

Inna sprawa co zrobić z linkami stałymi do produktu, który zszedł z oferty.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uff

produkty były przykładem w merlinie.

nie musza byc to produkty, moze byc tak jak pisze iglesu

i powtórze jeszcze raz

20% zapytan zdarza sie raz w ciągu 3 miesiecy - nie mozesz ich wiec przewidziec, wyjac ze statystyk etc.

pozycja na nie musi byc wynikiem contentu i optymalizacji

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności