Skocz do zawartości

Co ma piernik do wiatraka ?

Xann

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba potrzebujesz odpoczynku od komputera/internetu bo już przestajesz logicznie myśleć :)

Czy mam Ci tłumaczyć że po stworzeniu strony trzeba ją gdzieś rozreklamować żeby ludzie ją znaleźli?

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Wielki Elektronik

Chyba potrzebujesz odpoczynku od komputera/internetu bo już przestajesz logicznie myśleć :)

Czy mam Ci tłumaczyć że po stworzeniu strony trzeba ją gdzieś rozreklamować żeby ludzie ją znaleźli?

Tworzenie stron to co innego a kampania reklamowa adwords, marketing i reklama to także co innego... To są calkowicie odrębne dziedziny...

Zobacz koniecznie Blog Doroty oraz pamiętaj że do gry w paintball będą Ci potrzebne kulki do paintballa.

człowiek uczy się całe życie , zawsze myślałem ze po zrobieniu strony możliwosci reklamy będę szukał po frazie : reklama w internecie a tu trzeba szukać pod tworzenie stron tylko jak to teraz klienta ktory sprzedaje buty namówić na pozycjonowanie się pod hasłem rowery ? ;)

Marketing internetowy dla firm

zawsze myślałem ze po zrobieniu strony możliwosci reklamy będę szukał po frazie : reklama w internecie
Tam też zapewne znajdziesz, ten przykład który podałeś to "chłyt maketingowy" :dirol:
jak to teraz klienta ktory sprzedaje buty namówić na pozycjonowanie się pod hasłem rowery ?
Kiedy go namówisz do sprzedaży butów typowo na rower to już będzie z górki ;)

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Wielki Elektronik

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie