Skocz do zawartości

[sprzedam] 5letni serwis muzyczny technoparty.pl


technoparty

Rekomendowane odpowiedzi

Informacje podstawowe

Domena: technoparty.pl

Adres: https://www.technoparty.pl

Nazwa serwisu: Portal Kultury Klubowej Technoparty.pl

Data rejestracji domeny: lipiec 2004

Data pierwszej odsłony serwisu: styczeń 2005

Data obecnej odsłony serwisu: styczeń 2009

CMS: Joomla + autorskie modyfikacje

Serwer: Wirtualny w firmie NetArt opłacony do września 2010

Dane serwera: (Limit transferu 2000 GB, powierzchnia 6GB)

Liczba zarejestrowanych użytkowników (adresów w bazie): ok. 20 000

Liczba aktywnych użytkowników: ok. 16 000

Page Rank: 4

Linki przychodzące: ok. 90 000

Krótki opis dotychczasowej działalności

„Odnośnie naszych priorytetów, to można napisać krótko - kładziemy akcent tylko na czyste dźwięki elektronicznych inspiracji. Rozwijając tę myśl: po pierwsze od wszelkiej maści dyskotek i granych w nich melodii trzymamy się z dala, a po drugie kładziemy duży nacisk na to, by nasz serwis nie był kojarzony tylko z muzyką techno. Chcemy edukować ludzi i chcemy promować wszystkie elektroniczne brzmienia. Dlatego też jesteśmy otwarci na muzykę i nie trzymamy się jakichś nudnych schematów. Robimy to po to, by otworzyć umysły ludzi na nowe dźwięki i poszerzać ich muzyczne horyzonty.”

Redakcja serwisu

„Jeżeli chodzi o naszą redakcyjną załogę, to jesteśmy zespołem młodych ludzi, dla których muzyka elektroniczna jest nieodłącznym elementem życia. Pochodzimy z różnych zakątków Polski i jesteśmy uzależnieni od naszej pasji. Staramy się być perfekcyjni w tym, co robimy, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że istniejemy dla Was. Świetnie dajemy sobie radę, pomimo tego, że jest nas dosłownie garstka.”

Redakcja liczy 5 osób + 2 osoby współpracujące.

Osiągnięcia zespołu redakcyjnego:

Podczas 5 letniej działalności :

Objęto patronatem internetowym ok. 1500 imprez sceny elektronicznej.

Współpraca przy promocji największych eventów muzyki elektronicznej w Polsce takich jak Creamfields, Sensation White, Sunrise Festival, Audioriver, Electrocity, Nature One, Godskitchen, Global Gathering i wielu innych, także tych z mniejszą frekwencją.

Ciągła współpraca z agencjami muzycznymi i bookingowymi z całej Polski.

Oficjalny patronat medialny polskiej platformy na Love Parade 2006 w Berlinie.

Wydanie dwóch kompilacji z muzyka elektroniczną na płycie CD w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy

- Electronic Beats www.technoparty.pl/aktualnosci/1556.html

- Electronic Beats vol.2 https://www.technoparty.pl/aktualnosci/1898.html

Projekt mający na celu promocję młodych producentów muzyki elektronicznej. Płyty były dostępne w całej Polsce w sieci sklepów Empik.

Treści w serwisie

Artykuły, zapowiedzi imprez, wywiady, recenzje płyt (w sumie kilka tysięcy unikalnych tekstów)

Galerie zdjęć: około 80 galerii zdjęć naszego autorstwa z imprez z muzyką elektronicznej (w sumie kilka tysięcy fotografii)

Zyski

Sprzedaż reklamy kontekstowej Adsense (1776 $ przez ostatnie 36 miesięcy), co daje średnio 50 $ miesięcznie.

Sprzedaż linków pozycjonujących (10 linków po 35 zł = 350 zł)

Sprzedaż reklam indywidualnie (200-400 zł) bez większego wysiłku i szukania klientów.

Razem: od 700 do 1000 zł

Dodatkowo były także sprzedawane bilety na imprezy przy współpracy z firmą Eventim.

Dodatkowe benefity

- Darmowe wejścia na większość imprez w Polsce gdzie jest muzyka elektroniczna

- Płyty z muzyką elektroniczną otrzymywane od partnerów i wytwórni płytowych

- Networking - kontakty z ludźmi z branży muzycznej, artystami, menedżerami klubów

Uwaga: możliwości komercyjne tego serwisu nigdy nie zostały do końca wykorzystane.

1) nigdy nie były sprzedawane żadne produkty, mimo że otrzymywaliśmy mnóstwo takich ofert (po to by zachować niekomercyjny charakter serwisu)

2) nigdy nie był wysyłany newsletter do użytkowników (po to aby nie potraktowali nas jako spamerską stronę)

3) nigdy nie były wstawiane na stronie reklamy, które mogłyby drażnić naszych użytkowników (pop-ups, layers, etc.)

4) nigdy nie przystąpiono do programu partnerskiego, czy afiliacyjnego

Koszty utrzymania

Serwer + domena: ~ 40 zł miesięcznie

Reklama serwisu

Pozycjonowanie.

Strona dodana do kilkuset katalogów i presselli.

Reklama zewnętrzna (kalendarzyki + ulotki rozdawane na imprezach).

Logotypy umieszczane na plakatach i ulotkach patronowanych imprez.

Buttony na stronach internetowych agencji muzycznych i partnerów.

Reklama ogólnopolska - wydanie dwóch płyt CD w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy.

Możliwości serwisu i dalszy rozwój

Dla osoby która zdecyduje się na kupno serwisu oferuję 8 godzinne szkolenie, którego wynikiem będzie konkretne zaplanowanie działań na rok 2010 jak rozwijać serwis i czerpać z niego zyski.

Podsumowując

- Technoparty to ponad pięć lat pracy osób związanych z muzyką elektroniczną i kulturą klubową.

- Technoparty to serwis tworzony przez ludzi z pasją, dla których muzyka to nierozłączny element życia, podchodzących poważnie do tematu. Ludzie z redakcji nie pobierają żadnych wynagrodzeń, gdyż są wystarczająco zmotywowani do działania w tej branży.

- Technoparty to ponad 16 000 użytkowników.

- Technoparty to nie jest serwis o imprezach typu „Eska Hity na czasie”.

- Technoparty to nie jest strona z nielegalnymi plikami mp3 !

- Technoparty to nie jest typowa strona internetowa, których powstają dziesiątki i tak naprawdę upadają po kilku miesiącach lub gdy przychodzi do płatności za domenę. Na palcach jednej ręki można policzyć podobne serwisy, które generują unikalne treści do tak niszowej grupy społecznej i które istnieją tyle lat w sieci.

- Technoparty to marka, na której wartość pracowano przez kilka lat.

Dla kogo jest ta oferta ??

Ofertę tę adresuję do:

- osób zainteresowanych mocno clubbingiem oraz tą niekomercyjną stroną muzyki

- osób które chcą zacząć biznes w branży muzycznej

- firm/ właścicieli serwisów które pragną poszerzyć swój zasięg

- firm które adresują swoje produkty do tego niszowego rynku docelowego

Co podlega sprzedaży

1. cesja domeny technoparty.pl

2. cesja serwera

3. logotypy + profesjonalny baner 750x100 z animacją ZOBACZ

4. skrzynka pocztowa admin@technoparty.pl

5. prawa do zarządzania treściami opublikowanymi w serwisie

6. baza ponad 20 000 adresów email

7. dwudniowe szkolenie z zakresu zarządzania serwisem oraz marketingu internetowego

8. forum.technoparty.pl (4000 postów) + baza 1100 użytkowników

9. wszystkie kontakty biznesowe (ponad 2000 kontaktów)

10. profil https://www.myspace.com/portaltechnopartypl

pełna oferta:

https://www.technoparty.pl/oferta_sprzedazy_serwisu.pdf

aukcja allegro:

https://www.allegro.pl/item729472088_legaln...arka_5_lat.html

kontakt:

GG 3231770

email: admin@technoparty.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności