Skocz do zawartości

Sklep wielojęzyczny - pozycjonowanie


netlider

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem na etapie przygotowywania sklepu w domenie www.waterdosers.com. Sklep będzie wielojęzyczny (angielski, niemiecki, francuski, włoski, rosyjski, słowacki).

I teraz pytanko jak podejść do pozycjonowania żeby każdy z tych krajów trafił na produkty ze sklepu? Czy do każdego języka trzeba podejść indywidualnie czy może można to rozwiazać jakimś wspólnym czynnikiem?

Na pewno bez tłumaczy się nie obejdzie :) Jeżeli trzeba by było każdy język pozycjonować tak jak polskie strony to pojawia się problem listy katalogów, precji w danym języku, plus umiejętność poruszania się po nich (np. jak oddać do precla po francusku :))

Generalnie temat do ugryzienia jak ktoś może pomóc swoim doświadczeniem w tego typu działaniach to będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

I teraz pytanko jak podejść do pozycjonowania żeby każdy z tych krajów trafił na produkty ze sklepu? Czy do każdego języka trzeba podejść indywidualnie czy może można to rozwiazać jakimś wspólnym czynnikiem?

.....

jeden język = jedna domena = jeden sklep

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycjonuje się "staroświecko" ... linki z katalogów, presell'i, innych źródeł ... ale oczywiście lepsze wyniki pod np. google.fr będzie miała Twoja strona jeżeli do wersji francuskiej będą prowadziły linki z francuskich serwisów ... bez tłumacza się nie obędzie :)

jak oddać do precla po francusku
Francuzi też znają WordPress'a ... wystarczy tylko znać francuski i odpowiednio poszukać w google.fr :)

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup domene z LTD wyższego rzędu przykładowo eu lub com. Możesz przydzielić geolokalizacje na poszczególne subdomeny lub katalogi. Pamiętaj jednak o krótkiej, treściwej strukturze linków wewnętrznych, tak żeby geo nie uległo uśrednieniu.

UX+SEM=ROI!

mail:dszpak(malpa-at)gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

I teraz pytanko jak podejść do pozycjonowania żeby każdy z tych krajów trafił na produkty ze sklepu? Czy do każdego języka trzeba podejść indywidualnie czy może można to rozwiazać jakimś wspólnym czynnikiem?

.....

jeden język = jedna domena = jeden sklep

A dlaczego nie można mieć wersji kilkujęzycznej na jednej domenie?

Ja jestem innego zdania. Jest wiele stron z wieloma językami i wiele z nich (jak nie wszystkie) są na jednej domenie z możliwością przechodzenia między językami.

Więc ja bym postawił na jednej domenie.

A co do pozycjonowania.

Tak, do każdego języka trzeba podejść indywidualnie. Geolokalizacja myślę, że jest tutaj priorytetem.

Tak jak Grim napisał. Na francuskie frazy pozycjonujesz się poprzez francuskie katalogi/presell/linki sponsorowane/zaplecza.

No i oczywiście dobre linkowanie wewnętrzne.

Ale co ja się tam znam.

multikonto, recydywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności