Skocz do zawartości

Ocena sklep internetowy


wyczawski

Rekomendowane odpowiedzi

Co do samej strony grafika naprawdę dobra, zwłaszcza top. Nie wiem tylko czemu tak strasznie wyróżniłeś regulamin. O jego akceptacji powinieneś napisać podczas rejestracji oraz podczas dokonywania zakupu.

Jednak pod topem znajduje się jeden mały problem. Znajdują się tam 2 bannery: jeden długi i jeden taki kwadratowy. Białe tło strony oraz tych bannerów powoduje, że zlewają się w jedną całość, co bardzo dezorientuje użytkownika.

Informacje o firmie w tym miejscu to nie jest dobry pomysł. Jeśli już muszą tam być to skróć jej opis bo jest nieco za długi. I nie rób z niego linka. Odsyłacz "więcej" wystarczy.

Reszta w porządku, wszystkie dane o produkcie dobrze ukazane. Bardzo estetycznie i czytelnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hey

A ja tak z innej beczki. Ile zapłaciły Ci porównywarki cenowe, allegro, pasaże. Za to, że robisz im reklamę ? i ryzykujesz, że odeślesz do nich klienta ?! dlaczego na swojej stronie robisz im branding ? To samo z Żaglem i Lukasem ? Wiem, że w pierwszym przypadku chcesz powiadomić klienta o dobrych ocenach sklepu. Zrób cytaty tych ocen i delikatne linki pod cytatami do źródła. Gwarantuje Ci, że mało który klient pofatyguję się aby przejść na inna stronę, aby zobaczyć ocenę Twojego sklepu. Z Ratami zdecyduj się na "reklamowanie" jednego ewentualnie w jednym miejscu w połączonym banerze powiadom klienta. O tym, że raty może dostać z dwóch źródeł. Tak aby było najkorzystniej dla niego.

1) A kategorie produktów są faktycznie mało widoczne (nieprzejrzyste)

2) "O nas" zdecydowanie za długie. Jeżeli masz certyfikaty, Umieść je na stronie w formie graficznej (podkreślają profesjonalizm)

3) coraz więcej klientów czyta regulamin jak możesz to podziel go na grupy i wywal rzeczy nie potrzebne (np. te które regulowane są KC)

4) brak informacji, że strona nie jest ofertą handlową (pomyłka przy aktualizcji może drogo Ci kosztować)

5) zostawania mnie czy informacja "pracujemy" przy sklepie internetowym jest na tyle istotna by dawać ją na czerwono.

6) brak ikonki koszyk, powinna być duża i na zielono.

7) Newsletter jest mało widoczny i nie zachęcający to zapisania się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności