Skocz do zawartości

Reklamy "W trakcie sprawdzania"


rozmiar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Założyłem nowe konto chcąc wreszcie spożytkować kupon AdW. Wybrałem płatność przelewem, zasiliłem konto opłatą aktywacyjną. Następnie utworzyłem nową kampanię z 2 grupami reklam. Od momentu zaksięgowania przez nich kasy mija już 5 dzień, a reklamy nadal są w "trakcie sprawdzania" - czyli poddane moderacji.

Moje pytania: ile to może trwać i czy można to jakoś przyspieszyć?

Czy ma na to wpływ fakt, że konto jest nowe (aczkolwiek na tym samym jest gmail i analitics i adsense)? Dodatkowo reklamy odnoszą się do tematyki alkoholi - strona pasjonacka o drinkach i alkoholach.

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.

Michał

Oferuję usługi SEO w zakresie j. niemieckiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzyte slowa zapewne oflagowaly kampanie do recznego sprawdzenia. Z reguly czas oczekiwania trwa od 3 do 10 dni roboczych.

Jesli nadal nic sie nie zmieni i nie dostaniesz zadnego powiadomienia to radze skontaktowac sie z supportem.

Sprawdz rownierz w narzedziu do diagnostyki co dokladnie AdWords ma do powiedzenia.

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem coś o kierowaniu niektórych reklam do ręcznej moderacji i w sumie to jest chyba jedyne wytłumaczenie. Myślałem również, że może nowe konta również jakoś specjalnie baczniej są obserwowane.

W narzędziu do diagnostyki reklam, to samo co w zakładce "Kampanie" >> "Słowa Kluczowe" - Stan - odpowiednie, a w szczegółach:

Reklama może nie być wyświetlana w wynikach wyszukiwania tego słowa kluczowego z kilku przyczyn, np.:

o Słowo kluczowe właśnie zostało dodane do kampanii. Może wystąpić niewielkie opóźnienie, ponieważ słowo kluczowe musi przejść przez proces sprawdzenia.

o Występują opóźnienia systemu.

Oferuję usługi SEO w zakresie j. niemieckiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle nowe konta są baczniej obserwowane co tematyka twoich reklam musiała zwrócić uwagę. Wybrałeś alkohole, które nie do końca mogą być w Adwords reklamowane. Radziłabym Ci napisać na support w celu przyspieszenia sprawy, bo oczekiwanie na sprawdzenie konta w takim przypadku może się sporo wydłużyć.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@djurek- Kampanie AdWords automatycznie kwalifikują się do wyświetlania w sieci wyszukiwania. Sprawdzanie dotyczy sieci Partnerskiej. Z tego też względu reklamy mogą się u Ciebie wyświetlać.

@rozmiar - nie ma znaczenia, że to drinki czyli sok z dodatkiem jakiegoś alkoholu. Jeśli w kampanii użyłeś słów związanych z tematyką alkoholi całe konto idzie do sprawdzenia. Czasem przez nieuwagę nawet można użyć słowa, które spowoduje, że kampania jest sprawdzana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc właśnie - czyli system ma jakieś słowa kluczowe, za pomocą kt. kwalifikuje reklamy do ręcznego sprawdzenia - jak rozumiem?

No bo przecież, teoretycznie muszą się jakoś chronić przed "niemoralną" reklamą, a wszystkiego ręcznie nie są w stanie sprawdzić...

Oferuję usługi SEO w zakresie j. niemieckiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc właśnie - czyli system ma jakieś słowa kluczowe, za pomocą kt. kwalifikuje reklamy do ręcznego sprawdzenia - jak rozumiem?

No bo przecież, teoretycznie muszą się jakoś chronić przed "niemoralną" reklamą, a wszystkiego ręcznie nie są w stanie sprawdzić...

Tak dokładnie. Są słowa, które mogą spowodować, że system zakwalifikuje kampanię do ręcznej akceptacji i w Twoim wypadku tak prawdopodobnie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, nowe konta maja inny 'poziom zaufania' niz juz dzialajace. Nie ma znaczenia czy kampania jest w sieci wyszukiwania czy partnerskiej - wszystko podlega tej samej procedurze i nie ma osobnych wytycznych.

Tak czy siak najlepiej pomeczyc support, niech maja cos do roboty ^^

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia czy kampania jest w sieci wyszukiwania czy partnerskiej - wszystko podlega tej samej procedurze i nie ma osobnych wytycznych.

Tak czy siak najlepiej pomeczyc support, niech maja cos do roboty ^^

Nie do końca się z tym zgodzę;) bazujemy na twardych dowodach i raportach...;) Zatem proszę:

"...Ze względu na proces sprawdzania, reklamy mogą pojawić się w Google, zanim zaczną być wyświetlane w innych witrynach sieciowych. Więcej informacji na temat ...."

pełne źródło: https://adwords.google.com/support/aw/bin/a...amp;answer=6142

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@djurek- Kampanie AdWords automatycznie kwalifikują się do wyświetlania w sieci wyszukiwania. Sprawdzanie dotyczy sieci Partnerskiej. Z tego też względu reklamy mogą się u Ciebie wyświetlać.

Napisalem, ze wszystko podlega tej samej procedurze i nie ma osobnych wytycznych, wiec ten cytat:

Ze względu na proces sprawdzania, reklamy mogą pojawić się w Google, zanim zaczną być wyświetlane w innych witrynach sieciowych.

niczego nie dowodzi. Gdzie tu jest mowa o rozgraniczeniu 'sieci wyszukiwania' i 'sieci partnerskiej' ? Ja widze 'Google' i 'inne witryny sieciowe', przy czym to drugie oznacza rowniez parnerow wyszukiwania (search network) Google.

Sprawdzanie nie dotyczy tylko sieci partnerskiej i o to mi chodzilo - co jak mi sie zdawalo - jaso wyrazilem.

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również nie napisałam, że kampanie kierowane na sieć wyszukiwania nie są w ogóle sprawdzane. Jednak według informacji jakie podaje tym razem to źródło: https://adwords.google.com/support/aw/bin/a...mp;answer=90956 - "Kampanie AdWords ze słowami kluczowymi automatycznie kwalifikują się do wyświetlania w sieci wyszukiwania".

Poza tym zważ na jedną rzecz. Reklamy kierowane na wyszukiwarkę nie mogą przechodzić takich samych analiz jak te w sieci partnerskiej. A jeśli tak to wyjaśnij mi skąd biorą się te wszystkie pajacyki w wyszukiwarce, których na sieci partnerów zwykle nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

każda nowo dodana / edytowana jednostka reklama najpierw przechodzi przez automat "sprawdzania" (jak wiadomo google ma mądre algorytmy i dużo wyłapią same) i jesli w ciagu 5-10 minut nie zmieni sie na "Zatwierdzona" to juz poszla w kolejke do ręcznej moderacji

mam inne pytanie o jednostkach reklam i nie chce nowego tematu pisać:

Dlaczego jak usunalem 1 tekstowy box reklamowy w AdWords to on nadal od rana jest wyswietlany, widze to po rosnacych przy nim kliknieciach / kosztach / wyswietleniach, a ja juz NIC NIE MOGE ZROBIC bo widze tą reklame tylko kiedy włącze "pokaż usunięte" i nie moge ani edytować jej ani usuwać ponownie.

1. Dlaczego usunięta reklama nadal jest pokazywana i co gorsze nadal generuje spore koszta ? (usuwalem ją i jest jako usunięta od 5-6 godzin...)

2. Macie więcej klikniec przez wyszukiwarke czy strony partnerskie google ? ja mam aż 98% klikniec na stronach partnerskich a tylko 2% z wyszukiwarki google.... czy to normalne czy moge to zmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności