Skocz do zawartości

Dobór stron internetowych w zakładce firmy w pozycjonowaniu „wynikach dotyczących firm lokalnych”.


adrians

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś już czasu próbuję rozwiązać kwestię doboru przez Google „stron internetowych” odwołujących się do naszej firmy przy pozycjonowaniu w „Wyniki dotyczące firm lokalnych”. Wiadomo, że ilość stron dotyczących naszej działalności obok wielu innych czynników ma duży wpływ na kolejność wyświetlania. Nie rozumiem jednak w jaki sposób dobierane są linki w tej zakładce „strony internetowe”. Zazwyczaj mamy tu link do naszej wizytówki w Panoramie Firm, Polskiej Książce Telefonicznej, Zumi, Yellowpages itp. Czy muszą to być więc strony z wysokim PR? Mamy bardzo wiele wizytówek „nazwa firmy adres telefon” na wielu stronach internetowych, jednak nie są one brane pod uwagę i nie wyświetlają się w zakładce „strony internetowe” mimo,że te strony są zindeksowane.

Poniżej moje zapytanie w formie graficznej.

Rysunek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też to zauważyłem. Nie wiem tylko czemu czasem brana jest pod uwagę jakaś marna witryna na której jest taki samy adres, a nie kilkadziesiąt stron z wysokim PR w którym są pełne dane firmy.

No tego nie wiem.Co ciekawe to strona która mi się wyświetla główną siedzibę ma w całkiem innym mieście, jest tylko mała wzmianka o oddziale firmy pod tym adresem i zero innych treści, a pomimo tego google ją umieszcza.Strona wcale nie związana z moją branżą,adres strony ani treść nie ma ani jednego słowa kluczowego które byłoby związane ze mną, firma nie zgłoszona wcale do firm lokalnych. Mi się wydaje że algorytm firm lokalnych w google jest niedopracowany i dlatego tak się dzieje.Bierze po prostu pod uwagę ze jest ten sam adres firmy i myśli ze jest jakiś związek.

Dziś zauważyłem już 3 takie strony.Co ciekawe w przypadku jednej nie zgadza się nawet adres, prawidłowa jest tylko ulica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj mamy tu link do naszej wizytówki w Panoramie Firm, Polskiej Książce Telefonicznej, Zumi, Yellowpages itp. Czy muszą to być więc strony z wysokim PR? Mamy bardzo wiele wizytówek „nazwa firmy adres telefon” na wielu stronach internetowych, jednak nie są one brane pod uwagę i nie wyświetlają się w zakładce „strony internetowe” mimo,że te strony są zindeksowane.

Nie chodzi koniecznie o wysoki PR choc pewnie jest to rownoznaczne, chodzi natomiast o wpisy (citations) w autorytatywnych bazach-stron firmowych, najlepiej lokalnych,

Wystarczay przesledzic topowe pozycje i widac w jakich katalogach warto sie dodac nawet odplatnie.

Oczywiscie wpis z wczoraj bedzie podchwycony dopiero za kila tygodni-miesiecy, a im starszy tym mocniejszy- podobnie jak w BL - liczy sie wiek. A zrodlo wpisu musi byc wiarygodne, wiec PF,PKT YellowP itd sa glownymi zrodlami z ktorych G pobiera dane do map.Tak samo jezeli firma dostanie opinie w takim portalu , czesto G pobiera ja( opinie)i dodaje do lokalnego profilu danej firmy. Nie jestem zorientowany w Polskim rynku i nie wiem czy wymienione wyzej katalogi maja opcje dodania opini ale tak jest w US.

Jesli moge radzic to dodajac firme w katalogach branzowych, nalezy uwazac aby kazdy wpis znajdowal sie w tej samej lub b.zblizonej kategorii- umacnia to profil firmy a tym samym jej pozycje w mapach

Tak apropo , firma nie musi posiadac strony www, wystarczy adres i telefon, ten ostatni jest zreszta b.wazny.

Zmian nr telefonu czy adresu firmy po kilu latach na inny moze drastycznie odbic sie na wynikach w mapach.Chodzi o to ze w 'sieci' bedzie juz sporo wzmianek o poperzednim adresie i telefonie , zmiana spowoduje zachwianie mapowego profilu firmy i pozycjonowanie local w mapach zaczyna sie od nowa.Tak jest na dzisiaj- co bedzie jutro nikt nie wie- co jakis czas naduzywane przez nas metody sa neutralizowane wiec powstaja nowe kolejne furtki do polepszenia wynikow, i tak w kolo- normalna ewolucja.

Ostatnia rada- przy dodawaniu standartowych linkow pozycjonujacych , w anchorze dodaj nr telefonu, dzieki temu masz zruznicowany anchor a przy okazji zbierasz kolejne citation - nie bedzie b.mocny ale zawsze cos.

Dobrej zabawy zycze

seo tools reverse IP, duplicate class C IP range, IP to domain, IP to country,whois IP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności