Skocz do zawartości

Przekierowanie ruchu

nuntium

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam sposobu na przekierowanie ruchu spoza USA, UK i Kanady na konkretną stronę. Nie bardzo mam pojęcie jak to zrobić :D

Pewnie .htaccess i przekierowanie zakresów ip, ale jestem trochę zielony w tym temacie.

Jest jakieś gotowe rozwiązanie?

Darmowy, internetowy kurs szybkiego czytania - szybkie czytanie. Przetestuj tą innowacyjną metodę i zobacz jak bardzo polepszą się Twoje efekty w nauce i pracy.

Jest jakieś gotowe rozwiązanie?
Nie

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Jeżeli chodzi ci o przekierowanie na konkretną stronę, konkretnego kraju możesz użyć listy IP.

https://www.blockacountry.com/index.php - ta lista służy do blokowania ruchu.

Możesz zmienić formułkę robiąc zwykłe przekierowanie na stronę dla danego kraju.

Jaki efekt tego będzie nie wiem, bo nigdy tak nie kombinowałem.

Powodzenia

Witryna Biznesu - najlepsza promocja biznesu w sieci.

Podajesz IP oddzielone znakiem potoku |

RewriteCond %{REMOTE_ADDR} 62.3.160.0/19|62.21.0.0/17 itd...

RewriteRule ^(.*)$ https://domenakraju.com [L,R=301]

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Weź pod uwagę fakt, że IP botów wyszukiwarek też mogą mieć geolokalizację spoza PL.

Jeśli chcesz pozycjonować polską stronę, to przydałoby się wykluczyć googlebota.

"bytka abo ne bytka to je zapytka" - W. Shakespeare ;)

Niekończąca się impreza ;) ... wątroba zaleczona :D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.