Skocz do zawartości

Przyporzadkowanie Reklam do Slow Kluczowych


poohatz

Rekomendowane odpowiedzi

Przykładowo:

1. Bardziej przebudować grupy i frazy tworząc pojedyncze grupy z reklamami i odpowiadającymi im słowami kluczowymi. (żmudna robota niestety i pracochłonna)

2. Spróbować metody KIT czyli umieścić słowo {KEYWORD: } w takim miejscu w jakim ma pojawiać się dane słowo kluczowe np. w nagłówku, a resztę boksa stworzyć unikalną dla każdego zagadnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Ci się przydać ten artykuł: https://www.ittechnology.us/tworzenie-listy...wych-w-adwords/

Szczególnie część: grupowanie słów kluczowych

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności