Skocz do zawartości

Rozwiązanie umowy z Play


lukas24

Rekomendowane odpowiedzi

Miał ktoś taką sytuację, że Play rozwiązało z wami umowę np. za nie doładowanie 2 razy pod rząd telefonu w MIXie? Jeśli tak to czy trzeba coś płacić etc. ?

Napisz email lukas24.24@o2.pl jeśli mam wobec Ciebie zobowiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coś tam pisza, ale za bardzo nie wiem o co chodzi:

Jeśli w Okresie Zastrzeżonym Abonent Mix II nie dokona Doładowania konta w terminie 20 dni od daty przekroczenia Okresu ważności połączeń wychodzących, wówczas następuje dezaktywacja konta i rozwiązanie Umowy w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia. W takim przypadku Operator jest uprawniony do żądania od Abonenta Mix II wniesienia opłaty specjalnej w wysokości określonej zgodnie z warunkami w § 14 ust. 13 Regulaminu. Dla potrzeb obliczenia okresu obowiązywania Umowy, od którego uzależniona jest wartość opłaty specjalnej, uwzględnia się wyłącznie długość Okresów ważności połączeń wychodzących.

i

W przypadku Umowy zawartej na czas określony, której zawarcie wiązało się z przyznaniem Abonentowi Mix II przez Operatora ulgi, Operator może żądać od Abonenta Mix II wniesienia opłaty specjalnej z tytułu rozwiązania Umowy przez Abonenta Mix II lub przez Operatora z przyczyn leżących po stronie Abonenta Mix II przed upływem Okresu Zastrzeżonego w wysokości nie przekraczającej równowartości ulgi przyznanej Abonentowi MIX II, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania.

14. W dniu upływu okresu wypowiedzenia Umowy, Umowa ulega rozwiązaniu, a Operator zaprzestaje świadczenia Abonent Mix II usług i wyłącza Kartę SIM/USIM.

Napisz email lukas24.24@o2.pl jeśli mam wobec Ciebie zobowiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest to:

W przypadku Umowy zawartej na czas określony, której zawarcie wiązało się z przyznaniem Abonentowi Mix II przez Operatora ulgi, Operator może żądać od Abonenta Mix II wniesienia opłaty specjalnej z tytułu rozwiązania Umowy przez Abonenta Mix II lub przez Operatora z przyczyn leżących po stronie Abonenta Mix II przed upływem Okresu Zastrzeżonego w wysokości nie przekraczającej równowartości ulgi przyznanej Abonentowi MIX II, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania.

14. W dniu upływu okresu wypowiedzenia Umowy, Umowa ulega rozwiązaniu, a Operator zaprzestaje świadczenia Abonent Mix II usług i wyłącza Kartę SIM/USIM.

Napisz email lukas24.24@o2.pl jeśli mam wobec Ciebie zobowiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coś tam pisza, ale za bardzo nie wiem o co chodzi:

Jeśli w Okresie Zastrzeżonym Abonent Mix II nie dokona Doładowania konta w terminie 20 dni od daty przekroczenia Okresu ważności połączeń wychodzących, wówczas następuje dezaktywacja konta i rozwiązanie Umowy w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia. W takim przypadku Operator jest uprawniony do żądania od Abonenta Mix II wniesienia opłaty specjalnej w wysokości określonej zgodnie z warunkami w § 14 ust. 13 Regulaminu. Dla potrzeb obliczenia okresu obowiązywania Umowy, od którego uzależniona jest wartość opłaty specjalnej, uwzględnia się wyłącznie długość Okresów ważności połączeń wychodzących.

i

W przypadku Umowy zawartej na czas określony, której zawarcie wiązało się z przyznaniem Abonentowi Mix II przez Operatora ulgi, Operator może żądać od Abonenta Mix II wniesienia opłaty specjalnej z tytułu rozwiązania Umowy przez Abonenta Mix II lub przez Operatora z przyczyn leżących po stronie Abonenta Mix II przed upływem Okresu Zastrzeżonego w wysokości nie przekraczającej równowartości ulgi przyznanej Abonentowi MIX II, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania.

14. W dniu upływu okresu wypowiedzenia Umowy, Umowa ulega rozwiązaniu, a Operator zaprzestaje świadczenia Abonent Mix II usług i wyłącza Kartę SIM/USIM.

Opłata specjalna to właśnie kara umowna.Z własnego doświadczenia wiem że jak nie minęło zbyt dużo czasu od terminu kiedy było wymagane doładowanie możesz próbować z nimi negocjować (mi poszli na rękę uzupełniłem konto itd i włączyli z powrotem).Jednak jak minęło sporo czasu będziesz musiał zapłacić karę czy chcesz czynie.Nie zapłacisz = komornik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doładowałem przez 2 miesiące na łączną kwotę 60zł, to chyba nie dużo? W razie potrzeby to ja wolę już doładować to i potem płacić co miesiąć po 30 zł jeszcze przez 19 miesięcy (17 doładowań już wykonałem). A jeśli nie to jak oni ustalają tą karę - opłatę specjalna?

Napisz email lukas24.24@o2.pl jeśli mam wobec Ciebie zobowiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysokość opłaty nie jest zawarta w regulaminie. A co do tego doładowania, to już chyba o 1 dzień za puźno :) Dokładnie dziś minął termin (tj.20dni)

Napisz email lukas24.24@o2.pl jeśli mam wobec Ciebie zobowiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź do ręki regulamin. Weź do ręki umowę. Następnie weź do ręki telefon i wybierz numer Biura Obsługi Klienta Play Mobile.

Zadaj im te wszystkie pytania i daję głowę, że wszystko po rozmowie będziesz wiedział.

Szukam aktualnego właściciela domeny filmside.pl

Proszę o kontakt na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności