Skocz do zawartości

Samsung Omnia HD

neon103

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad zakupem jakiegoś telefonu do kwoty max 1,800 zł.

Jedyne wrażenie zrobił na mnie Samsung Omnia HD.

Czy to słuszny wybór czy lepiej wybrać coś innego?

Miał ktoś do czynienia z Omnią HD?

Sprzedam punkty systemu wymiany linków Gotlink.pl i Seomatik.pl

Wystawiam faktury VAT. Zapraszam do kontaktu d.szwaba@gmail.com

• Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Wszystko zależy od tego co kto oczekuje od telefonu. Ja osobiście zainteresował bym się Nokią E52

Czas gotowości (maksymalny):

- GSM do 28 dni

- WCDMA do 19 dni

to jest to co u mnie ma wielki wpływ na wybór telefonu :)

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

HTC Hero

Ona ma z tego co pamiętam 64k kolorów - troszkę mało.

Obecnie mam Omnia i900 i 256k to też troszkę mało.

Ja osobiście zainteresował bym się Nokią E52

Troszkę delikatny ten telefon.

Tak ogólnie dlaczego dużo osób poleca HTC?

Sprzedam punkty systemu wymiany linków Gotlink.pl i Seomatik.pl

Wystawiam faktury VAT. Zapraszam do kontaktu d.szwaba@gmail.com

Mikołaj - kwestia dobrze sformatowanej baterii + ciągłe użytkowanie i można osiągnąć przybliżony wynik - wiadomo na papierze dane podane na wyrost ale są modele które długo trzymają baterie

Baterii się nie formatuje, proces ten nazywa się formowaniem baterii.

W obecnych bateriach li-jon. nie ma potrzeby formowania, bo nie robi to żadnej różnicy. Kiedyś w starszych telefonach - owszem.

Jak przy wszystkich telefonach, znowu nie wiem o co Ci chodzi.

O to, że to są godziny w staniu czuwania, które do użytkowania telefonu mają się nijako. Niektórym co prawda może telefon (w tym przypadku e52) trzymać 10dni, ale innym, którzy na prawdę ciężko go eksploatują będzie działał 3-4 doby.

Tak ogólnie dlaczego dużo osób poleca HTC?