Skocz do zawartości

PR strony

raker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

jestem początkującą osobą na tym forum.

Mam pytanie odnośnie PR.

Załóżmy ze strona A jest pierwsza w googlu pod jakąś frazą i ma PR o jeden wyższy niż moja strona która jest niżej w wynikach googla pod tą samą frazą.

Sajt A ma PR 4 a mój PR3.

Pytanie czy aby zwiększyć liczbę stron linkujących do mojej strony aby zwiększyć pozycję w wynikach wyszukiwania można dodać stronę do katalogów czy innych serwisów o PR 1 i 2? Czy to raczej nic nie da.

Pozdrawiam

Raker

<?php echo "sygnatura"; ?>

PR to żaden wyznacznik.

Jak dobrze zobaczysz to wiele stron z niskim PR jest w Google wyżej niż ten z wysokim PR.

Ważny jest wiek domeny i ilość linków do strony prowadzących.

Nie patrz również na PR katalogu, bo do pr strony głownej, a ty dodając link do katalogu otrzymujesz niezaindeksowaną podstronkę z PR równym 0.

PR to żaden wyznacznik.

Pewnie jakiś dalej jest, skoro strona z większym PR więcej zarabia. Wrzuć sobie domenę z PR0 do SWL, a inną z PR3 - napewno zobaczysz różnicę.

Jak dobrze zobaczysz to wiele stron z niskim PR jest w Google wyżej niż ten z wysokim PR.

Niekoniecznie.

Ważny jest wiek domeny i ilość linków do strony prowadzących.

Tutaj się jak najbardziej zgadzam, ważny także jest site i content strony.

Nie patrz również na PR katalogu, bo do pr strony głownej, a ty dodając link do katalogu otrzymujesz niezaindeksowaną podstronkę z PR równym 0.

Tak, ale katalogi z większym PR, są najczęściej więcej oglądane.

:).

Zarobek,

Pr to żaden wyznacznik mocy strony. Pr można nabić.

Jest wiele przykładów, gdzie strona z mniejszym PR jest wyżej od tych z większym. A jeśli zaobserwowałeś odwrotne zjawisko, to z wysokim pr w parze szło także: wiek domeny, dobry content i niezle linki.

Zgadzam się, ale nie zrozumiałem:

Pr można nabić.

Można " nabić " ale wzmacniając strone, poprzez zdobywanie linków itp. Czyli inaczej mówiąc PR jest wskaźnikiem ilości BL do strony.