Skocz do zawartości

Ile odwiedzin aby uznac, ze serwis jest dobrze wypromowany?


fungi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Tu masz rację, ale ja raczej nie szukłabym w swoim mieście wartsztatu samochodowego przez internet tylko popytał bym się znajomych o jakiś dobry i niedrogi warsztat.

warsztat to tylko przykład. Dobrze analizujmy na przykładzie pracy w Anglii - moim zdaniem powinno być tak, że jeżeli klient już trafił na Twoją stronę - to powinieneś (w każdym przypadku) zamienić go w klienta lojalnego i czy on wróci do ciebie przez internet, czy przez drzwi Twojej firmy - to kompletnie jest bez znaczenia(

A co z sytuacja gdy auto psuje sie ponownie. Gosc szuka innego warsztatu bo nie zdbalismy o niego aby do nas wrocil.

Bartku wydaje mi się, że poziom obsługi itd. w "warsztacie" powinien być taki, żeby klient nawet przez chwilę nie myślałgdzie ma się udać następnym razem

Zgadzam się z dodatkiem że wszystko zależy od charakteru strony 

Może być mało znana branża wręcz unikatowa i odwiedziny 10 klientów też wystarczy 

A to jest właściwa odpowiedź na ten wątek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z sytuacja gdy auto psuje sie ponownie. Gosc szuka innego warsztatu bo nie zdbalismy o niego aby do nas wrocil.

Bartku wydaje mi się, że poziom obsługi itd. w "warsztacie" powinien być taki, żeby klient nawet przez chwilę nie myślałgdzie ma się udać następnym razem

Wlasnie dlatego napisalem ze warsztat jest zlym przykladem. Znacznie lepiej analizowac na przykladzie ogloszen. W tym przypadku raz zdobyty gosc w przypadku gdy zaciekawi go strona oraz jakosc/ilosc ogloszen bedzie zagladal ponownie aby znalezc cos dla siebie. Oczywiscie ze wzgledu na specyfike tematu taki klient bedzie lojalny do pewnego momentu, czyli znalezienia odpowiedniej pracy i wyjazdu.

Sprawa wyglada troszke inaczej na przyklad w przypadku mojej strony. Gosc podeslany przez wyszukiwarke np po wpisaniu frazy literatura informatyczna zapozna sie z tym co jest na stronie. Zalozmy, ze interesowal go temat nagrywania plyt CD i kupil ksiazke. Jezeli ta ksiazka go zadowoli to wydaje mi sie, ze z cala pewnoscia bedzie w przyszlosci zagladac ponownie bo np za jakis czas zamiast plyt CD bedzie chcial nagrywac plyty DVD :lol:. Poza tym w moim przypadku strona poza prezentacja ksiazek pelni jeszcze inna role i mozna na niej komentowac ksiazki, szukac uaktualnien oraz nawiazac kontakt z autorem np w celu uzyskania odpowiedzi. W moim odczuciu to kolejne czynniki przywiazujace goscia do witryny i zapewniajace powroty.

Oczywiste jest, ze taki gosc nie wraca kazdego dnia i na strone moze zagladac np raz na tydzien czy raz na miesiac. Dlatego istotne jest zapewnienie mu mozliwosci otrzymywania informacji na temat tego co sie dzieje na stronie (jakie ksiazki sie pokazaly, co pisze, jakie aktualizacja przygotowale, etc). Dlatego poparlem teze o newsletterze i jego waznym miejscu w calej ukladance przywiazywania goscia do strony. Pomijam wazny aspekt jasnych zasad rozsylania newslettera, zabezpieczenia adresow gdyz to rowniez swiadczy o stronie i moze byc decydujacym czynnikiem zniechecajacym lub zachecajacym.

W przypadku stron typu cdrinfo.pl czy twojepc.pl czynnikiem przywiazujacym goscia sa ponad wszelka watpliwosc newsy. To wlasnie dzieki nim ludzie wracaja bo chca wiedziec co sie dzieje na stronie. Idac tym tropem w przypadku naszej przykladowej strony o pracy mozna by pokusic sie o dodanie newsy np na temat prawa pracy, ewentualnych pozwolen, formalnosci i calej reszty tematow pokrewnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuję skonkludować ten wątek dwoma frazesami:

1. Najważniejsze - trafiać z serwisem do swojej grupy docelowej - po co nam oglądanie serwisu przez robotnika , skoro oferujemy szampana za jego miesięczną pensję

2. Równie ważne - przekształcić klienta potencjalnego w klienta lojalnego - którędy wchodzi(drzwi, sieć, pośrednicy) nie ma znaczenia - i często jest zdeterminowane tym co oferujemy i jakimi kanałami marketingowymi odbywa się dystrybucja.

P.S. Swoją drogą taka część forum dotycząca marketingu to nie byłby zły pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Swoją drogą taka część forum dotycząca marketingu to nie byłby zły pomysł

Tez tak mysle, zwlaszcza, ze mamy speca w tym temacie od ktorego DUZO mozemy sie wszyscy nauczyc.

Michale moze ten martwy dzial ASP przeksztalcic o dyskusje o marketingu? Wydaje mi sie, ze to jest powiazane z pocyjonowanie i swietnie uzupelni forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e-tam speca - interesuje sie troche od zawsze tym tematem, a co do powiązania marketing-pozycjonowanie to jest ono bardzo scisłe np. przy doborze słów kluczowych(musimy wejść w skórę potencjalnego klienta), przy doborze miejsc do linkowania(musimy zadbać, żeby nie wpływały negatywnie na nasz wizerunek).

Życie to permanentny marketing - chciałoby się rzec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e-tam speca - interesuje sie troche od zawsze tym tematem

Mialem raczej na mysli kogos innego. Chodzilo mi o Akiego.

Przepraszam ale nie znam Twoich kwalifikacji i dlatego nie wypowiadalem sie na Twoj temat co nie oznacza, ze rowniez nie masz pokaznej wiedzy na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:oops: , jasne, ze po jednej dyskusji nie mozna byloby  tego wywnioskowac, ale tak jak pisałem interesuje mnie ten temat i chętnie będę współuczestniczył w tego typu dyskusjach.

Super wiec jest nas 2 i pewno Aki sie przylaczy. Zobaczymy co na nowy dzial powie Michal. Mam nadzieje, ze martwe ASP ustapi nam miejsca :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to 5 glos za. :lol:

Zrobie ten dzial za kilka dni, bo w tej chwili wlasnie jestem w trakcie przenoszenia forum na inny serwer i struktura forum jest juz przeniesiona, teraz reszta i jak sie wszystko przeniesie i zacznie dzialac na nowym serwerze to wtedy od razu zrobie ten dzial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ten martwy dzial ASP przeksztalcic o dyskusje o marketingu? Wydaje mi sie, ze to jest powiazane z pocyjonowanie i swietnie uzupelni forum.

Mi też się tak wydaje... Forum może przyciągnąc więcej *klientów jak dział będzie dobrze zorganizowany i wartościowy, a z tym nie powinno być problemu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do pytania "Ile odwiedzin aby uznac, ze serwis jest dobrze wypromowany?"

Wyniki serwisów z górnej półki robią wrażenie - Rosnąca popularność IDG.pl i PCWorld.pl

...Niebagatelne znaczenie ma również zwiększenie zasięgu wszystkich witryn należących do naszego wydawnictwa, który już przekroczył 1 200 000 unikalnych użytkowników miesięcznie...

- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności