Skocz do zawartości

linki wewnętrzne - "Google narzędzia dla webmasterów"

pavlus007

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka

Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o pozycjonowanie. Pozycjonuje stronkę około miesiąc i kilka pierwszych pozycji już osiągnąłem, ale na średnio popularne słowa kluczowe.

Używam "Google narzędzia dla webmasterów" i ostatnio zauważyłem, że w linkach wewnętrznych mam takie coś:

(każda podstrona którą podaję jest tak samo zbudowana - menu po lewej z odnośnikami w java script: atrybut "onclick". A pod menu obszar na "aktualności", gdzie są linki do artykułów - chciałem w ten sposób powiększyć ilość linków na stronie )

(po prawej linki wewnętrzne)

1niepozycjonowana stronka z bardzo małym contentem 14

2niepozycjonowana stronka z zerowym contentem (mapka google i linijka tekstu) 14

3prawie niepozycjonowana stronka (ze 2 linki w mało wartościowych preclach) z dużym contentem 13

4prawie niepozycjonowana stronka (ze 3 linki we w miarę wartościowych katalogach) z dużym contentem 13

5niepozycjonowana stronka ze b. dużym contentem (do której jest link w "aktualnościach") 12

6niepozycjonowana stronka ze b. dużym contentem (do której jest link w "aktualnościach") 9

7niepozycjonowana stronka ze b. dużym contentem (do której jest link w "aktualnościach". na tej stronie są 2 linki do podstrony numer 11) 9

8mapa strony 9

9niepozycjonowana stronka ze b. dużym contentem (do której jest link w "aktualnościach") 7

10strona startowa, nie ma na niej kontektu, tylko obrazek z napisem "wejdź" (pozycjonowałem ją na początku dodając do wartościowych katalogów) 4

11tą stronę pozycjonuję cały czas, jest na niej dużo contentu (dodawałem ją do wartościowych katalogów i do 4 połączonych ze sobą linkami krótkich precli - przez które chyba zostałem zbanowany na frazę pewnie przez powtarzanie anchor tekxu w linkach) 4

12prawie niepozycjonowana stronka (ze 2 linki we w miarę wartościowych preclach) z małym contentem 2