Skocz do zawartości

Moja strona firmowa jak wypozycjonować ?

Zygfryd_60

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , niedawno stworzyłem strone www.paplicki-renowacje.bbs.pl , jest już miesiąc w necie dodałem do google i puki co nie mam z niej żadnych klientów , jak najlepiej jąwypozycjonować , do jakich katalogów dodać , w co zainwestować ? Niestety jestem początkującym w temacie pozycjonowania więc proszę o wyrozumiałość .

P.S czy u was dobrze się wyświetla ta moja strona ?

No niestety, strona nie wyświetla się prawidłowo. Jeżeli prowadzisz swoją działalność i podchodzisz poważnie do reklamy biznesu w internecie, to pierwsze co zrób to zainwestuj we własną domenę, której koszt nie jest duży, a zagwarantuje Ci ona stabilność - nie jesteś uzależniony od kogoś innego. Koszt domeny .com - 30zł + serwer - od 30zł = 60zł rocznie. W taką stronę można już zacząć inwestować, a będziesz też pewny, że nie zniknie Ci ona z dnia na dzień, a koszty reklamy poszły w błoto. Dobrze się zastanów :D - taka moja rada :)

Pozdrawiam

fibonacci

120x20.gif

1.czytaj forum.

2. zleć komuś.

Instalacja statystyk, analiza skutecznosci poprezez google adwords, pozycjonowanie ...

3. to co napisane wyżej. domena i serwer.

Pozdrawiam, (-;

www.topposition.pl - Top Position

tp468x60_banerrr.png

Jeśli masz sporo czasu i chcesz wkrótce obsługiwać kilkanaście - kilkadziesiąt domen ze stronami własnego zaplecza (w zależności jakie frazy Cię interesują) to zacznij czytać forum.

Jeśli tego nie chcesz lub uważasz, że w czasie który musiałbyś poświęcić na naukę pozycjonowania możesz zrobić coś bardziej dochodowego to poszukaj kogoś kto zajmuje się tym zawodowo. Ja np. wolałbym Tobie zlecić renowację mojej komody niż zacząć uczyć się renowacji mebli.

Ale Ty już zrobisz jak uważasz.

Jak można pozycjonować IFRAME https://www.paplicki-renowacje.yoyo.pl/

Przede wszystkim własna domena + hosting, a nie darmowe yoyo

Przebudowa stron z optymalizacją pod kątem SEO, bo tak jam masz jest bardzo słabo...