Skocz do zawartości

dziwne :|


lovemole

Rekomendowane odpowiedzi

Na jednym z swoich serwisow zapalalem jednego klika.

Pierwzy raz jak sprawdzalem kanaly z tego serwisu klik byl za x$

po 2 godzinach klik byl warty juz x+7c(chyba),teraz patzre i ciagle mam jeden klik a on jest juz wart x+9c.

Mial juz ktos tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest możliwe, bo ten kto kieruje kampanią adwords może zmieniać stawki.

Jeśli dobrze zrozumiałem, to @lovemole chodzi o to, że cały czas ma jeden klik na koncie, a zarobek z tego kanału zwieksza się (cały czas przy jednym zaliczonym kliknięciu), więc na 100% nie jest to spowodowane zmianą stawki przez reklamodawcę.

@lovemole: Prawdopodobnie właśnie zarabiasz na odsłonach. Reklamodawcy od niedawna mogą wybrać sposób rozliczania za odsłony, a nie za kliknięcia. Wygląda to tak, że reklamodawca wybiera stronę/y na której chce aby ukazywały się jego reklamy i ustala ile maksymalnie chce zapłacić za 1000 odsłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jakas korekta?

Korekta kilka razy na dzień? Nie wydaje mi się.

W adsense siedze od dosyc dawna ale z takim czjawiskiem spotkalme sie pierwszy raz

Nie spotkałeś się z tym, ponieważ jest to nowość. Tak jak pisałem od niedawna reklamodawcy mogą rozliczać się nie tylko wg. systemu CPC ale też wg systemu CPM.

Czyli Ty jako wydawca dostajesz również $ nie za kliknięcia a za wyświetlenia, o ile się nie mylę była o tym mowa też na tym forum.

Jeśli jestem w błędzie proszę mnie poprawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyzby moja strona zostala doceniona ze mi reklamodawca placi dodatkowo za impresje?  :(

Nie Tobie, a wszystkim u których wyświetla się jego reklama :) Widocznie przekalkulował, że to mu się bardziej będzie opłacać

Największy i najlepszy serwis Apple w Polsce, a do tego również Serwis iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że to nie wartość kliknięcia się zwiększa, tylko po prostu reklama w modelu CPM pracuje na rosnącą kwotę zarobku. A kliknięci pochodzi od innej reklamy wystawionej w modelu CPC.

Przy modelu CPM mógłbyś w ogóle nie mieć kliknięć a i tak miałbys zarobek, oczywiście w przypadku, gdy reklama w ten sposob oplacona trafi na twoją stronę.

Co ciekawe, zarabiasz od każdej pojedynczej odsłony, a nie dopiero po wyświetleniu pewnej ich liczby (oczywiście za pojedyncza odsłonę kwoty są bardzo malutkie i dopiero ich kumulacja powoduje, że widzisz pierwszego centa na koncie). Dzieje się tak poniewaz to reklamodawca rozlicza się z Google według systemu platnosci za 1000 odslon, ale Google nalicza wydawcy za każdą odsłonę.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności