Skocz do zawartości

Przekształcenie projektu pdf na html.

Keleborn

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zrobiłem fajny szablon w photoshopie [800x600] i chciałbym umieścić go na swoją stronę. Wiem jak pociąć go lecz niewiem jak w tym miejsciu gdzie zrobiłem pole tekstowe dodać tekst, i wogole jak pociętą całość zamienić na html. Mógłby mi ktoś dokładnie to wytłumaczyć, ponieważ wogóle nie znam się na tym.

Z góry dzięki i czekam na odpowiedzi.

// Sorry, ale szybko pisałem ;) Oczywiście chodzi o PSD nie o PDF ;) nie zwróciłem uwagi :P

**Chodzi mi o to że mam już projekt w photoshopie i jak zrobić żeby wstawić teksty w pola narysowane przeze mnie i jak zapisać to wszystko do htmla (najlepiej krok po kroku :P)

@down

Na stronie niżej pisze jak zrobić stronę, ale nie pisze jak mając szablon dodać do niego teksty itp

Nie będę nikomu zleciał. Wiem jak zrobić szablon, jak go pociąć tylko trzeba mi wiedzieć jak dodać do niego pola tekstowe!

Pole tekstowe najpoprawniej to tak:

<p>jakiś tekst</p>

A tak na poważnie to nikt nie odpowie na to pytanie bo nikt go nie rozumie. A ja mysle że nie masz zielonego pojęcia jak zrobić szablon - stąd tak dziwne pytania.

Szablonu nie robi sie w photoshopie. W photoshopie to mozna zrobic grafikę i ją pociąć - efekt końcowy to kilkanaście plików graficznych i nic więcej - na tym kończy się praca w programie graficznym.

Do zrobienia szablonu to wystarczy prosty edytor tekstowy, tylko że potrzebna jest jeszcze wiedza na temat html i css, ponieważ dopiero na tym etapie mozna wstawić to "pole tekstowe".

.

• 5 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie