Skocz do zawartości

Przekształcenie projektu pdf na html.

Keleborn

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zrobiłem fajny szablon w photoshopie [800x600] i chciałbym umieścić go na swoją stronę. Wiem jak pociąć go lecz niewiem jak w tym miejsciu gdzie zrobiłem pole tekstowe dodać tekst, i wogole jak pociętą całość zamienić na html. Mógłby mi ktoś dokładnie to wytłumaczyć, ponieważ wogóle nie znam się na tym.

Z góry dzięki i czekam na odpowiedzi.

// Sorry, ale szybko pisałem ;) Oczywiście chodzi o PSD nie o PDF ;) nie zwróciłem uwagi :P

**Chodzi mi o to że mam już projekt w photoshopie i jak zrobić żeby wstawić teksty w pola narysowane przeze mnie i jak zapisać to wszystko do htmla (najlepiej krok po kroku :P)

@down

Na stronie niżej pisze jak zrobić stronę, ale nie pisze jak mając szablon dodać do niego teksty itp

Keleborn napisał(a):
Nie będę nikomu zleciał. Wiem jak zrobić szablon, jak go pociąć tylko trzeba mi wiedzieć jak dodać do niego pola tekstowe!

Pole tekstowe najpoprawniej to tak:

<p>jakiś tekst</p>

A tak na poważnie to nikt nie odpowie na to pytanie bo nikt go nie rozumie. A ja mysle że nie masz zielonego pojęcia jak zrobić szablon - stąd tak dziwne pytania.

Szablonu nie robi sie w photoshopie. W photoshopie to mozna zrobic grafikę i ją pociąć - efekt końcowy to kilkanaście plików graficznych i nic więcej - na tym kończy się praca w programie graficznym.

Do zrobienia szablonu to wystarczy prosty edytor tekstowy, tylko że potrzebna jest jeszcze wiedza na temat html i css, ponieważ dopiero na tym etapie mozna wstawić to "pole tekstowe".

.

• 5 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie