Skocz do zawartości

Pozycjonowanie a optymalizacja

sparkson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem właścicielem firmy zajmującej się mechaniką samochodową oraz szlifierstwem precyzyjnym. Niestety jestem zupełnym laikiem w sprawach dotyczących pozycjonowania i jedyne informacje które posiadam, pochodzą od osób które są trochę bardziej obeznane.

Poszukuje jednak jednoznacznej odpowiedzi, na pytanie czy można rozpocząć pozycjonowanie strony bez wcześniejszego przeprowadzenia jej optymalizacji?

Moje pytanie wywodzi się faktu, iż zleciłem pozycjonowanie mojej strony pewnej firmie. Osoba z którą się kontaktowałem powiedziała mi że rozpoczyna prace, było to dnia 21 września br. Od tego czasu nikt nie przeprowadził optymalizacji mojej strony, mimo to twierdząc że strona jest ciągle (przez okres trzech wygodni) pozycjonowana. Niestety efektu żadnego nie widać, co nie dziwi mnie ponieważ wiem że jest to proces raczej długotrwały, zwłaszcza przy frazach które wybrałem, jednak nie przedstawiono mi również żadnego raportu potwierdzającego wykonane prace.

Proszę o informację czy nie zostałem oszukany przez kogoś i nie straciłem kolejnych trzech tygodni na nieistniejącą usługę.

Oraz czy istnieje możliwość sprawdzenia cy strona jest faktycznie pozycjonowana, czy można tylko polegać na "raportach" pozycjonującego?

Pozdrawiam

Witaj

Droga jest prosta : optymalizacja serwisu -> pozycjonowanie.

Chyba, że słowa kluczowe są tak banalne, że dwa, trzy linki zapewnią wysokie pozycje.

Ale zawsze zaczyna się od optymalizacji strony + dodanie dodatkowych treści ściśle pod seo. W tym czasie oczywiście można już puszczać linki pozycjonujące na innych stronach.

Niestety nie można po 3 tygodniach oczekiwać efektu.

Najwygodniej by było gdybyś podał adres url swojej strony i wtedy można ocenić co i jak.

Pozdrowienia.

Witaj

Droga jest prosta : optymalizacja serwisu -> pozycjonowanie.

Chyba, że słowa kluczowe są tak banalne, że dwa, trzy linki zapewnią wysokie pozycje.