Skocz do zawartości

problem z dopasowaniem dopasowań:-)


brunette007

Rekomendowane odpowiedzi

Moje pytanie zw jest z dopasowaniami. Jeśli daną fraze ustawimy na 2 dopasowania :"do wyrażenia" i [ścisłe] to czy beda sie one wzajemnie wykluczać i reklama nie pojawi się na wyszukiwane hasło?

Słyszałam, że w poczatkowej fazie kampanii warto ustawić dopasowanie przybliżowe, a później zamienic je na :[ścisłe]

Bede niezmiernie wdzieczna za wskazówki na temat dopasowań :-) :):D:aniolek:

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie dlatego rozpoczełam nowy wątek, aby ktoś wreszcie dostrzegł nasz problem :-)

wierzyć mi się nei chce, ze nikt nie zna odpowiedzi:PP :-)

coome on , don't be shy :))))

Hej!

zadalam wlasnie to samo pytanie pod spodem, ale nikt nie chce odpowiedziec... :) moze tutaj? GoodSpamku? :)

Prosimy - brunetka i blondynka ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kolejność wyświetlania się reklamy opisałem to dość dokładnie w artykule: Słów kilka o algorytmie Google AdWords

Jeśli chodzi o strategię tworzenia słów kluczowych to można wybrać jedną z 2 opcji:

a) dodajemy jakąś liczbę słów kluczowych w dopasowaniu przybliżonym i skupiamy się na stopniowym dodawaniu słów w dopasowaniu dokładnym i słów wykluczających kampanii z raportu wyszukiwanego hasła

;) dodać jak nawiększą liczbę słów kluczowych w dopasowaniu dokładnym i do wyrażenia , a następnie eliminować te, które są mało efektywne.

Sprawniejsza jest metoda nr 1

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki:-) jestem nowa i jeszcze nie przekopałam się przez wszystkie wątki forum.

pozdrawiam serdecznie

Jeśli chodzi o kolejność wyświetlania się reklamy opisałem to dość dokładnie w artykule: Słów kilka o algorytmie Google AdWords

Jeśli chodzi o strategię tworzenia słów kluczowych to można wybrać jedną z 2 opcji:

a) dodajemy jakąś liczbę słów kluczowych w dopasowaniu przybliżonym i skupiamy się na stopniowym dodawaniu słów w dopasowaniu dokładnym i słów wykluczających kampanii z raportu wyszukiwanego hasła

;) dodać jak nawiększą liczbę słów kluczowych w dopasowaniu dokładnym i do wyrażenia , a następnie eliminować te, które są mało efektywne.

Sprawniejsza jest metoda nr 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az sie zarumienilem...

Mario juz czesciowo wyjasnil sprawe. Jak dla mnie to wszystko zalezy od branzy/slow kluczowych. Dla slow z duza iloscia zapytan zawsze mam broad i exact match (przewaznie z calkowicie roznymi stawkami). Wszystko tutaj robija sie o cel i efekt osiagniety przy okreslonych kosztach.

Jesli tniesz koszta, to jedziesz na exact match na slowach ktore najlepiej konwertuja (co tez ulatwia prace bo nie trzeba dodawac setek negatywow do wyfiltrowania niechcianego trafiku). Tutaj nigdy nie ma zlotej recepty. Testy, testy, optymalizacja i jeszcze wiecej testow :rotfl: Dlatego 'prowadzenie kampanii' tak na prawde nigdy sie nie konczy.

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az sie zarumienilem...

:D

Jak dla mnie to wszystko zalezy od branzy/slow kluczowych.

Plus też czas, jaki chcemy/możemy poświęcić na naukę i obsługę kampanii

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności