Skocz do zawartości

Problem z nagłówkami


Stanko1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Mój problem polega na tym, że dodalem do kampani słowa kluczowe powiedzmy wiadro plastikowe, wiadro drewniane, wiadro blaszane, wszystkie w dopasowaniu do wyrażenia,

dodałem także 3 teksty reklamowe każde z identyczną treścią ale nagłówki takie jak słowa kluczowe czyli odpowiednio wiadro plastikowe, wiadro drewniane, wiadro blaszane, wszystko w wierze, ze teraz do zapytania wiadro plastikowe wyświetli się reklama z nagłówkiem wiadro plastikowe, ale podczas testowania okazuje się, że wyświetlają się na to zapytanie również 2 kolejne wersje reklamy.

Jak temu zaradzić?

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jesli nie masz porzadnej listy slow negatywnych to radze uwazac z keyword insertion. Tak jak pisala Paolciass to moze byc niebezpieczne, szczegolnie przy broad match. Chyba nie chcesz aby Twoja reklama pojawiala sie gdy ktos polaczy Twoje slowo kluczowe z jakims epitetem :)

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Co masz dokładnie na myśli?

O pojawieniu się reklamy dla frazy z epitetem decyduje dopasowanie, a nie KIT.

A jeśli chodzi o automatyczne wstawianie frazy do reklamy, to wstawia tylko frazę wykupioną w AdWords, a nie tę, którą użytkownik wpisał do wyszukiwarki.

ps. Ostatnio kilka razy czytałem przestrogi przed KIT'em, jakoby wstawiał wszystko, co wpisze użytkownik, a to raczej nieścisła informacja (po prostu tak nie jest na moją wiedzę i dośw.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież KIT dopasowuje tylko te słowa kluczowe, które masz w adgrupie, a nie to co user wklepuje w wyszukiwarce.

Jedyne na co trzeba uważać z KIT to liczba znaków, a co za tym idzie trzeba wziąć pod uwagę jak będzie wyglądała reklama z tekstem domyślnym, zwłaszcza gdy mamy KIT we wszystkich liniach reklamy i słowa kluczowe różnej długiści.. Czasami wychodzi kaszana jak się nie rozpatrzy wszystkich przypadków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Mam podobny problem, co założyciel wątku, mianowicie mam dwie grupy reklam dotyczące "tworzenia stron www" i "projektowania stron www" z nagłówkami takimi jak nazwa słowa kluczowego oraz takimi samymi treściami.

Niestety po wpisaniu "tworzenie stron www" wyświetla się reklama projektowania i na odwrót. Dlaczego tak się dzieje, skoro mam te same stawki za klik w obu grupach i te same ustawienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj do grupy reklamowej "tworzenie stron" słowa kluczowe związane z projektowaniem jako wykluczajace i odwrotnie (do grupy reklamowej "projektowanie .." słowa kluczowe związane z tworzeniem stron www jako słowa wykluczające).

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności