Skocz do zawartości

Sensowna ilość systemów


cinek60

Rekomendowane odpowiedzi

co ma wiarygodność do sensownej ilosci systemów w tym przypadku nie wiem

i to czy konto jest fikcyjne czy nie, tez nie ma znaczenia.

Tomku,

Zawsze występują 3 czynniki łącznie. Nie ma po co mówić o wiedzy, bo ona nie podlega wyborowi - ma się ją na jakimś poziomie i tyle. wtedy też trzeba wybrać system (lub systemy)

Wyborowi podlegają natomiast dwa pozostałe czynniki dotyczące technikaliów i jakości systemu. jego "marka" nie ma żadnego wpływu na jakość - taka zależność nie istnieje! oczywiscie może sie zdarzyć ze rozpoznawany produkt jest dobry, ale wcale nie musi tak być.

Dla przykładu Ford (znana marka) wezwał do serwisu 4,5 mln aut - Tata, Dacia nie mają akcji serwisowych mimo, ze marki są dużo mniej znane, dużo mniej 'prestiżowe'

Kolejny raz powtarzam więc - to, że znacie "markę" nie gwarantuję że produkt przez nią firmowany jest najlepszy. jest po prostu najbardziej znany - np ze wzgledu na pierwszenstwo, budzet marketingowy, etc, etc - jakość produktu jest zwykle dość daleko wśród zzynników wpływajacych na rozpoznawalność marki.

Bo czy TP S.A. jest dobra? a rozpoznawalność marki ma pozazdroszczenia godną.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gizmo jakie czynniki przemawiają za wyborem SWL ?

"Marka" liczy się wszędzie i ma OGROMY wływ na jakość , do kogo pójdziesz na szkolenie z SEO do Cezarego z firmy MaxRoy czy do Mariana_79 co na allegro oferuje kursy po 39,99 ?

Kolejny życiowy przykład to akurat podał mój pracwonik:

Nie ma co sie wywodzić, to tak jak z autami jest Fiat Panda jako produkt markowy i jego Chiński plagiat https://autokult.pl/2008/07/20/plagiat-fiata-pandy/ który kupisz ten Chiński ?

Nikt mi nie powie że budowa marki i wiarygodności jest nie istotna, po drugie dobrze wiesz że wyrobienie marki i jej posiadanie zobowiązuje, do prowadzenia usług o wysokim standardzie bo markę ciężko wyrobić ale też łatwo stracić wypuszczając bubel

To samo tyczy się SWL'i zobacz ich historie, kto za jakim stoi i jak na dzień dzisiejszy ten SWL wygląda

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności