Skocz do zawartości

Sensowna ilość systemów


cinek60

Rekomendowane odpowiedzi

Pytałem wcześniej tutaj https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...st&p=598427 , chyba nikt nie zaważył wiec zapytam tutaj jeszcze raz

1. Powiedzcie mi jaka jest moc wywieszania tych samych linków na tej stronie tylko wyświetlanych przez kod różnych systemów ?

2. Czy opłaca się stronę linkować z wszyskich systemów wiedząc że wszedzie są te same strony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej na skuteczność niz na własciciela :)

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej na skuteczność niz na własciciela :)

no kolego nie zgodzę się z Tobą :)to nie system pozycjonuje system jest jedynie narzędziem w rękach pozycjonera, mówienie o mocy systemu to szczyt pokemoniady i braku doświadczenia w branży

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówienie o mocy systemu to szczyt pokemoniady i braku doświadczenia w branży

Xann zwróce się po nicku bo to w końcu forum. Nie rozumiem tej wypowiedzi.

Wydawało mi się, że większość użytkowników E-weblink mówi o jego mocy a Xann to potwierdza.

Czy można więc sądzić, że Ci którzy wypowiadają się o wyższości jajka nad kurą czyli o mocy systemu E-weblink uznawani są przez Xanna za pokemony lub robią pokemoniade.

Nie wiem jak odbierać tą odpowieź proszę o rozjasnienie bo ja akurat zgadzam się ze stwierdzeniem Gizmo3.

Dodam jeszcze, że 2 systemy zainstalowane na tych samych domenach wcale nie muszą emitować linków na tych samych podstronach. Czasem więc warto używać 2 bo ten drugi może okazać się tańszy.

Gdzie moc wyliczana jest nie ile pkt muszę dać, tylko jaki jest koszt tych punktów by uzyskać ten sam efekt.

Przyznam, że do tej pory dostawałem ofertry na zakup punktów E-weblink na poziomie 300 zł.

Ostatnio jednak przy budżecie 1800 zł netto dostałem ofertry na

1 mln pkt co daje 180 zll na 100 k - przyznam, że taka cena mi odpowiada bo wcześniej byłą sztucznie zawyżona.

800 tys

750 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomniana wierka może być firmowa lub być chińską podróbka

Jedni wolą dobry markowy produkt inni kupują chińskie podróbki

Jedni na rynku kupują chińskie laptopy inni firmowe produkty - dlaczego ?

Jedni wybierają pozycjonera na allegro za 9,99- o loginie Loolek_79 inni szukają spawdzonej marki jako partnera

Są firmy nastawione na jakośc produktu a są noname ustawione na mielonkę

Jeżeli tego nie rozumiesz zmień biznes

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomniana wierka może być firmowa lub być chińską podróbka

Jeżeli tego nie rozumiesz zmień biznes

Xann ależ ja rozumiem, to jednak nie zmienia faktu, że coś albo ma moc albo jej nie ma.

Jeżeli kupię firmowy produkt Wiertarkę o mocy 100 Watów bez udaru to zapewne wiertarka 1000 Wat z udarem szybciej przewierci dziure w betonie.

Chiny nie oznaczają tylko podrubek. Zdziwiłbyś się ile produktów, które posiadasz i uznajesz za firmowe produkowane są właśnie w chinach.

Zasadnicze więc pytanie na czym powstaje owa marka. Wg mnie jest to ocena własna użytkowników na podstawie mocy/skuteczności systemu a nie ocena właściciela systemu, że coś ma marke lub jej nie ma.

Tak więc można uznać, że o marce decyduje indywidualnie użytkownik bądź o tym, która wg niego marka jest lepsza. Sam właściciel marki może pracować jedynie na jej wizerunek.

Pytanie tylko czy określanie czegoś pokemoniadą to praca nad marką.

Wg mnie wypowiedz Gizmo była bardzo sensowna a Twojej nie zrozumiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek co Ty za przeproszeniem pierdzielisz?

Czynniki które należy wziąć pod uwagę przy pozycjonowaniu SWL:

1. Pozycjoner - umiejetnosci, doswiadczenie, etc.

2. SWL - jako techniczne narzedzie rozdziału linków

3. SWL - jako linki, ich moc, jakość, ilość pustych pkt,

Jeśli składasz do kupy 3 czynniki, nie tylko umiejetności pozycjonera się liczą, ale także: zasady działania systemu, sposób przydzielania linków, eliminowania duplikatów linków na stronach, weryfikacji ich zaindeksowania, etc etc a po stronie jakosci linków: polityka dotyczaca stron przyjmowanych do systemu, stopien zaindeksowania tychze stron, umiejscowienie linków w kodzie, cross linkowanie a także puste pkt w systemie- np przejedzone przez właściciela.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gizmo ja zawsze twierdze ze SWL to tylko narzędzie dla pozycjonera

Jeżeli w Twoich wyliczeniach czynnik 1. zawodzi to reszta już jest mało istotna

ps. dlatego napisałem patrzeć na właściciela systemu, bo to on kieruje w jakim kierunku pójdzie system czyli :

zasady działania systemu, sposób przydzielania linków, eliminowania duplikatów linków na stronach, weryfikacji ich zaindeksowania, etc etc a po stronie jakosci linków: polityka dotyczaca stron przyjmowanych do systemu, stopien zaindeksowania tychze stron, umiejscowienie linków w kodzie, cross linkowanie a także puste pkt w systemie- np przejedzone przez właściciela.

Budowanie zaufania do użytkowników to podstawa działalności systemu, z naszej historii znamy żywot innych SWL

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w Twoich wyliczeniach czynnik 1. zawodzi to reszta już jest mało istotna

Czy ja dobrze rozumiem tą wypowiedź?

Czynnik 3 jest bez znaczenia. Skoro tak a mój poziom wiedzy Seo nie zmienia się wraz ze zmianą SWL można więc uznać, że bezsensownym było płacenie 300 zl za 100 tyś pkt i lepiej kupić np. punkty w Seodopalaczu czy Gotlinku.

Na podstawie tej wypowiedzi rozumiem, że nie ma czegoś takiego jak moc systemu a liczy się posiadana wiedza użytkownika. To Twoje słowa Xann. Tym samym chyba dobrze zrozumiałem Twoją sugestie, że nie ma co przepłacać za punkty tylko dlatego, że szef myśli iż jego produkt jest firmowy choć nie jest skuteczniejszy bo jak sam szef wspomina coś takiego nie istnieje i nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie także nie dziwi to, że Ciebie nie dziwi, że ja źle rozumiem Twoją wypowiedzieć. Mam wrażenie, że przywykłeś do tego, że ludzie Cienbie nie rozumieją. Zastanawiam się, czy w temacie E-Weblink znalazłbym słowa Twoje mówiące o tym jak moc systemu jest ważna.

A mi się jednak wydaje, że przez cały ten wątek mówiłeś o braku znaczenia mocy systemu i że coś takiego nie istnieje. Widać nie potrafie czytać ze zrozumieniem. Poprawie się następnym razem ;)

Odnośnie marki to odczucie bardzo osobiste nie wynikające z głosu tłumu. Zwolennic BMW nie muszą pochwalać Mercedesa i odwrotnie co nie oznacza, że jeden i drugi nie ma marki.

Marka jako indywidualne odczucie nie musi być tylko dlatego, że tak mówi głos tłumu któremu na promowaniu danej marki zależy - np. finansowo zależni ludzie najczęsciej sprzedający punkty.

To tak jak Dealer Mercedesa wiaodmo, że jak go sprzedaje to go będzie chwalił.

Najwięcej opinii o SWL tworzą ludzie sprzdający punkty co wydaje mi się być mało obiektywną oceną.

Stąd upieram się, że marka to odczucie indywidualne i własne a sam właściciel nie powinien wspominać iż on ją posiada a inii jej nie posiadają.

Jeżeli więc uznam, że SEO net ma lepszą markę bo jego programiści są lepsi - obiektywna ocena, to moc systemu nie ma tutaj znaczenia. Ważne, że mam wiedze i poczucie marki. Coś jak nie ważne że zima ważne ze w obuwiu sportowym Adidas i tak powinno być mi ciepło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kłóćcie się bo to i tak do niczego nie prowadzi.

Instalowanie wszystkich systemów na stronie przynosi korzyści tylko temu kto je tam instaluje i sprzedaje punkty. Oczywiście w systemach które to akceptują. Moc i jakość systemów mości Panowie zależy głównie od stron jakie w nich siedzą, przy założeniu oczywiście że rozdzielanie linków na strony idzie prawidłowo. System sam w sobie to tylko oprogramowanie i bez stron jest niczym więcej jak tylko kilkoma setkami czy tez tysiącami kodu.

Jednak jakość i moc systemu to jedno a pozycjonowanie to drugie. To nie system pozycjonuje strony a pozycjoner. system to tylko narzędzie, które bez pozycjonera zajmuje tylko miejsce na serwerze. To pozycjoner może z niego skorzystać ale nie musi. To pozycjoner według swojej wiedzy i umiejętności może go wykorzystać i odnieść korzyści albo porażkę.

SWL jednak to nie jedyne narzędzie pozycjonera więc nie jest też wyznacznikiem na to czy osiągniesz zamierzony cel jak sądzą co poniektórzy. Są osoby które w ogóle nie korzystają z SWL'a i odnoszą pozytywne efekty. Są też tacy co korzystają głownie z SWL i ponoszą porażki przekładając swoją frustrację na forum. Są też tacy co używają SWL i odnoszą sukces. To zależy jak pisałem od pozycjonera.

Myśle że warto też wspomnieć o innym aspekcie używania systemów. Wielu z was pozycjonuje strony komercyjnie, jak to wygląda jak wasz klient gdy chce sobie podejrzeć na jakich stronach znajdują się linki do jego strony, dostaje palpitacji serca gdy widzi spamy z miksera z kilkoma dziesiątkami linków obok linku prowadzącego do jego strony ?

Zakładanie że klient to debil który nie jest w stanie tego sprawdzić jest niepoważne.

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gielo bardzo zrozumiałe i sensowne podejście z Twojej strony. Także tak uważam.

Ważny jest pozycjoner, jego wiedza jak i wybór narzedzi.

Czyli jedno bez drugiego nie istnieje jeżeli ten zdecydował się używać SWL.

Jeżeli posiada wiedze, to sam wie jaki system wybrać i obiektywnie oceni to ewentualnie ponosząc tego konsekwencje.

Nie można jednak powiedzieć, że ważny jest tylko czynnik ludzki. Ważne są wszystkie elementy moc, pozycjoner i alternatywne możliwości pozyskiwania linków. Każdy pomysł jest dobry, czasem może okazać się ważna kreatywność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Powiedzcie mi jaka jest moc wywieszania tych samych linków na tej stronie tylko wyświetlanych przez kod różnych systemów ?

2. Czy opłaca się stronę linkować z wszyskich systemów wiedząc że wszedzie są te same strony ?

1. Moc takich linków jest zerowa, google bierze pod uwagę tylko jeden taki sam link

2. Nie ma sensu, linkować ze wszystkich ale jak ktoś lubi

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności